۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تشرف ۱۲۰ زائر محروم زیارت اولی قزوین به حرم رضوی
کد خبر: ۲۶۹۵۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۶ ساعت: ۱۲:۱۳ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خبر داد:

تشرف ۱۲۰ زائر محروم زیارت اولی قزوین به حرم رضوی

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین از تشرف ۱۲۰ زائر محروم و زیارت اولی این استان به حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

تشرف ۱۲۰ زائر محروم زیارت اولی قزوین به حرم رضوی
علی نبیئی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  اظهار کرد: به همت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین و کمک و حمایت خیران و نیکوکاران 120 زائر محروم و زیارت اولی مناطق محروم شال و اقبالیه در قالب 3 کاروان‎ مهر درخشان به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

وی با اشاره به اینکه این زائران به مدت 3 روز در مشهدالرضا(ع) اقامت خواهند داشت، عنوان کرد: این زائران علاوه بر توفیق زیارت مضجع منور علی بن موسی الرضا(ع) از ویژه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این آستان مقدس همچون سخنرانی، اقامه نماز جماعت، حلقه‌های معرفت بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین با اشاره به اینکه این زائران در مدت اقامت خود در زائر شهر رضوی اقامت خواهند شد، عنوان کرد: کلیه تغذیه این زائران با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است، همچنین این زائران در مدت اقامت خود در مشهد یک وعده میهمان مهمانسرای حضرت رضا(ع) خواهند شد.

وی تکریم و خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان را یکی از رسالت‌های اصلی و این نمایندگی معرفی و بیان کرد: این نمایندگی با کمک خادمیاران و خیران، افراد محروم و نیازمندی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه مطهر رضوی را نیافته‌اند، شناسایی و شرایط سفر آنها به مشهدالرضا(ع) را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان