۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین افزایش کمک‌ها به زلزله‌زدگان کرمانشاه توسط مجلس بررسی می‌شود
کد خبر: ۲۶۹۴۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۶ ساعت: ۱۱:۱۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

افزایش کمک‌ها به زلزله‌زدگان کرمانشاه توسط مجلس بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: درخواست‌های مردم آسیب دیده از زمین لرزه کرمانشاه در رابطه با دریافت کمک های مالی شامل کمک بلاعوض و بیشتر شدن سقف تسهیلات در مجلس بررسی می‌شود.

افزایش کمک‌ها به زلزله‌زدگان کرمانشاه توسط مجلس بررسی می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ داوود محمدی رییس کمیسیون اصل 90 از ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان قزوین در شهرستان گیلانغرب بازدید کرد.

داود محمدی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: مطالبات به حق مردم در زمینه امهال وام در مناطق زلزله زده و افزایش سقف تسهیلات و کمک‌های بلا عوض مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: بازسازی واحدهای آسیب دیده در منطقه گیلانغرب مورد درخواست و تاکید مردم این منطقه است که این موضوع باید در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار بگیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس از طرف مجلس شورای اسلامی برای پیگیری بهبود وضعیت مردم گیلانغرب قول مساعد داد و افزود: امیدواریم هرچه سریعتر به وضعیت ساکنان صبور و نجیب این منطقه رسیدگی شود.

وی در سفر به استان کرمانشاه همچنین از روند بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از زلزله بازدید کرد و از خدمات ستاد مدیریت بحران در این مناطق قدردانی کرد.

قزوین به عنوان یکی از استان‌های معین کار بازسازی بخشی از واحدهای مسکونی زلزله زده در استان کرمانشاه را برعهده دارد.

بازسازی 209 روستا با چهار هزار واحد و یک شهر با حدود 6 هزار واحد در شهرستان گیلانغرب برعهده بنیاد مسکن قزوین قرار گرفته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان