۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حریق در فروشگاه شبرنگ اتومبیل+تصاویر
کد خبر: ۲۶۹۴۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۶ ساعت: ۸:۳۱ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

حریق در فروشگاه شبرنگ اتومبیل+تصاویر

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان، آتش سوزي فروشگاه شبرنگ اتومبیل در خیابان فلسطین قزوین اطفاء شد.

حریق در فروشگاه شبرنگ اتومبیل+تصاویر
قدير موسي خاني، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 7 و 20 دقیقه صبح روز جمعه 24 آذر ماه سال 1396، از مشاهده دود و آتش‌سوزي در فروشگاه شبرنگ اتومبیل واقع در خیابان فلسطین قزوين خبر داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهي اين سازمان با توجه به قابل اشتعال بودن اين موارد بلافاصله تعداد 3 دستگاه خودوري عملياتي از ايستگاه‌هاي شماره 2 شهید بابایی و یک باغ دبير را به محل حادثه رهسپار کرد.

معاون عمليات آتش نشاني قزوين  با اشاره به حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه اذعان کرد: در جريان اين حادثه يک باب مغازه فروش شبرنگ اتومبیل به علل نامشخصي طعمه حريق شده بود که آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل در اولین قدم با قطع جریان برق و گاز نسبت به ایمن سازی صحنه حادثه اقدام کرده و در ادامه پس از باز کردن درب ورودی مغازه و شناسايي کانون حريق با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهيزات ویژه آتش نشاني در کمترين زمان ممکن نسبت خاموش کردن شعله هاي آتش اقدام و از سرايت حريق به قسمت‌های دیگر مغازه جلوگيري کردند.

وي ادامه داد: حضور به موقع آتش نشانان موجب شد تا با وجود مقاديري از مواد پلاستيکي و قابل اشتعال داخل مغازه، حريق در همان لحظات اوليه اطفاء شود و از گسترش حريق و سرايت شعله هاي آتش به ساير قسمت‌ها و بروز خسارات بيشتر جلوگيري بعمل آيد.

موسي خاني در پایان با اشاره به اينکه در اين حادثه به هيچ کس آسيبي نرسيد، گفت: آتش نشانان پس از تخليه دود و ايمن سازي کامل محل نسبت به تحويل مغازه به مالک اقدام و به ماموريت خود پايان دادند.

گفتني است؛ علت وقوع اين آتش سوزي از سوي کارشناسان واحد علت يابي سازمان آتش نشاني قزوين در دست بررسي است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان