۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دستگاه دیپلماسی فهم خیانت قدس غربی-شرقی را ندارد/ اگر جرأت ابراز مواضع انقلابی ندارید، عرصه را واگذارید
کد خبر: ۲۶۹۴۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۵ ساعت: ۱۶:۴۴ ↗ لینک کوتاه

بیانیه بسیج دانشجویی ۲۰ دانشگاه تهران خطاب به روحانی:

دستگاه دیپلماسی فهم خیانت قدس غربی-شرقی را ندارد/ اگر جرأت ابراز مواضع انقلابی ندارید، عرصه را واگذارید

به دنبال خیانت تقسیم قدس در سازمان همکاری‌های اسلامی بسیج دانشجویی ۲۰ دانشگاه تهران نامه‌ای صریح و گلایه آمیز خطاب به رئیس جمهور نوشتند.

دستگاه دیپلماسی فهم خیانت قدس غربی-شرقی را ندارد/ اگر جرأت ابراز مواضع انقلابی ندارید، عرصه را واگذارید
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، بسیج دانشجویی ۲۰ دانشگاه تهران به دنبال خیانت تقسیم قدس در سازمان همکاری‌های اسلامی در نامه‌ای صریح و گلایه آمیز خطاب به رئیس جمهور نوشتند: این چه دستگاه دیپلماسی‌ است که فهم خیانت قدس غربی شرقی را ندارد؟
 
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران؛
جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) همواره به عنوان یگانه پرچمدار ثابت قدم مبارزه با ظلم و استکبار و در رأس آن مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی در عرصه جهانی بوده است.

آنچه همواره از گفتار و کلام و سیره عملی امامین انقلاب اسلامی آموخته ایم مبارزه دائم و خستگی ناپذیر تا محو این غده شوم صهیونیستی از پهنه جغرافیایی جهان اسلام بوده است.

جمهوری اسلامی ایران در همه ادوار گذشته تنها راه حل مسأله قدس و فلسطین را مبارزه همه جانبه دائمی و خستگی ناپذیر دانسته و برحق بازگشت آوارگان فلسطینی و برگزاری انتخابات آزاد به عنوان حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین تأکید ساخته است که نمونه آن در کلام مقام معظم رهبری، توجه ویژه به مسلح سازی کرانه باختری و مبارزه برای "آزادی نهر تا بحر و نه حتی یک وجب کم تر" می باشد.

آنچه مورد مطالبه و تاکید ماست و موجبات نگرانی ملت ایران را فراهم آورده، حضور جنابعالی و وزیر امور خارجه در کنفرانس اخیر سازمان همکاری های اسلامی بود که سخنان دیپلمات مأبانه و غیر انقلابی حضرت عالی و عدم شفافیت و تبیین گری دیدگاه جمهوری اسلامی که توأم با سکوتتان در خصوص بیانه پایانی این اجلاس صورت گرفت، اندک امیدهای ملت ایران نسبت به دولت شما را رو به تباهی می برد. پر واضح است که از منظر جمهوری اسلامی ایران تقسیم قدس به بخش شرقی و غربی از اساس مردود بوده و شهر قدس پایتخت کشور و دولت فلسطین خواهد بود.

آقای روحانی، این چه دستگاه دیپلماسی ای است که فهم خیانت قدس غربی-شرقی را ندارد؟
خیانتی که در هفته گذشته در سازمان همکاری های اسلامی صورت پذیرفت زمینه نابودی فلسطین و رسمیت بخشیدن به رژیم منحوس صهیونیستی بود.

قدس غربی-شرقی شروع پروژه ای جدید برای برهم زدن معادلات منطقه ای و ورود رژیم صهیونسیتی به عرصه های دیگر است.

تعجب آنجایی بیشتر شد که شما و وزیر خارجه تان را در اجلاسی مشاهده کردیم که نتیجه آن رای به قدس شرقی برای فلسطینیان شد!

هرچند در برجام به انفعال و عدم فهم دستگاه دیپلماسی جنابتان یقین آورده بودیم، اما چنین روزی را متصور نبودیم که در قبال قدس و فلسطین نیز تا این حد وادادگی به خرج دهید!

این طرح شوم و خائنانه که از فروردین امسال توسط برخی کشورها کلید خورد زمینه ای برای به رسمیت شناخته شدن اسرائیل غاصب بود. تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت نیز زمینه ای برای آماده سازی این ایده به شمار میرفت؛ که متاسفانه مطرح نکردن ایده«همه قدس از برای همه فلسطینیان» از سوی شما و دستگاه دیپلماسی اتان در این چند ماه و چند روز و بدتر از آن سکوت در سازمان و عدم حمایت قاطع و صریح، باعث مطرح شدن و برجسته شدن این طرح کثیف گردید.

هرچند دستگاهی که پنج سال از عمر خود را مشغول برجام و مذاکره با کدخدا کرده است طبیعی است که جایی برای آرمان قدس و پرداختن به آن و آمادگی لازم برای مقابله با حیله های مختلف از سوی مستکبران را نداشته باشد.

حقیقتا دستگاه دیپلماسی شما در این چندسال هیچ اقدام رو به جلو و مثبتی را در راستای رهایی قدس انجام نداده است.

آقای روحانی، رفتار های غیرانقلابی و محافظه کارانه حضرتعالی در چنین محافل بین المللی، نه تنها موجب تضعیف جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی می شود، بلکه آسیب های جدی و جبران ناپذیری به دستاوردهای رزمندگان جبهه مقاومت وارد می سازد. اگر عمیقا به آرمان قدس اعتقاد نداشته یا جرأت ابراز مواضع انقلابی ندارید، عرصه را به سرمداران مقاومت واگذارید. همه قدس برای همه ی فلسطینیان است و اگر آن را با صدای بلند فریاد  دستگاه دیپلماسی فهم خیانت قدس غربی-شرقی را ندارد به دنبال خیانت تقسیم قدس در سازمان همکاری‌های اسلامی بسیج دانشجویی ۲۰ دانشگاه تهران نا نکردید در خیانت تجزیه قدس و به رسمیت شناختن اسرائیل سهیم هستید.
والسلام علی من اتبع الهدی

▫️بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه شریف
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكى شهید بهشتی
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی
▫️بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید شمسی پور
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه صدرا
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه مدرسه عالی شهید مطهری
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال
▫️بسیج دانشجویی دانشکده صنعت هوایی
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی




انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان