۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آمادگی جهاد دانشگاهی قزوین برای همکاری با شرکت‌های بیمه
کد خبر: ۲۶۹۴۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۵ ساعت: ۱۴:۲۱ ↗ لینک کوتاه

سرپرست جهاد دانشگاهی قزوین مطرح کرد

آمادگی جهاد دانشگاهی قزوین برای همکاری با شرکت‌های بیمه

سرپرست جهاد دانشگاهی قزوین گفت: آزمایشگاه مجهز پاتوبیولوژی خون جهاد دانشگاهی و نیز نمایندگی بانک خون‌بندناف رویان در استان قزوین نیز دیگر مراکزی هستند که در مجموعه جهاد دانشگاهی واحد قزوین به ارائه خدمت می‌پردازند.

آمادگی جهاد دانشگاهی قزوین برای همکاری با شرکت‌های بیمه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ فرشاد پیله‌چی سرپرست جهاد دانشگاهی قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در جلسه هم‌افزایی که با حضور نمایندگان بیمه نوین، در دفتر سرپرست جهاد دانشگاهی برگزار شد اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی در حوزه‌های گوناگون علمی، تخصصی و فناوری ورود فعال داشته و در برخی حوزه‌های درمانی نیز به ارائه خدمات تخصصی به مردم می‌پردازد.

وی عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که درزمینه‌های جمعیتی در کشور و به‌ویژه در استان قزوین وجود دارد، درمان ناباروری در این استان علاوه بر هزینه‌های زیاد نیازمند صرف وقت و تحمل رنج سفر به استان‌های هم‌جوار بود که ما با تأسیس اولین مرکز تله‌مدیسین درمان ناباروری در کشور، موفق شدیم علاوه بر کاهش هزینه‌های درمان ناباروری در استان قزوین از سفرهای خسته‌کننده و رنج‌آور متعدد به خارج استان جلوگیری کنیم و هر بیمار برای امور تخصصی تنها یک یا حداکثر دو بار نیاز به خروج از استان دارد.

پیله‌چی همچنین به خدمات دیگر جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی اشاره کرد و افزود: آزمایشگاه مجهز پاتوبیولوژی خون جهاد دانشگاهی و نیز نمایندگی بانک خون‌بندناف رویان در استان قزوین نیز دیگر مراکزی هستند که در مجموعه جهاد دانشگاهی واحد قزوین به ارائه خدمت می‌پردازند.

سرپرست جهاد دانشگاهی ضمن تقدیر از شرکت بیمه نوین برای پوشش هزینه درمان ناباروری در طرح بیمه مکمل درمان خود، اظهار کرد: مراکز خدمات پزشکی جهاد دانشگاهی آمادگی دارد تا درزمینه‌ی درمان ناباروری و کمک به حل دغدغه‌های جمعیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز کاهش هزینه‌ها و زحمات مردم درزمینه‌ی درمان ناباروری با شرکت‌های بیمه که تمایل به همکاری دارند عقد قرارداد نمایند.

کاهش هزینه‌های مردم در درمان ناباروری به حل دغدغه‌های جمعیتی کمک می‌کند
وی افزود: بدون شک همکاری جهاد دانشگاهی با شرکت‌های بیمه درزمینه‌ی پوشش هزینه‌های درمان ناباروری می‌تواند کمک مهمی به حل دغدغه‌های جمعیتی نموده و نیز نگرانی مردم پیرامون هزینه‌ها و سختی‌های درمان ناباروری را کاهش دهد.

این مسئول مهم‌ترین مشکلات مردم درزمینه‌ی درمان ناباروری را صرف هزینه و وقت دانست که این امر موردتوجه جدی مرکز تله‌مدیسین درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قرارگرفته است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در آموزش عمومی مردم و نیز آگاه‌سازی آن‌ها درزمینه‌های مختلف عنوان کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نیز در استان قزوین به‌عنوان یک مرجع شناخته‌شده و قابل‌اعتماد خبری می‌تواند به معرفی و شناساندن شرکت‌های بیمه و خدمات آن‌ها به مردم و کمک به انتخاب بهترین نوع خدمات درمان تکمیلی و غیره یاری برساند.

پیله چی همچنین به موضوعات پژوهشی و شناخت بازار و دریافت اطلاعات آماری و تحلیلی از وضعیت بیمه‌ها و نیازهای درمانی مردم اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نیز می‌تواند دقیق‌ترین اطلاعات آماری را در زمینه‌ی سهم بازار و دیگر موضوعات، مورد پژوهش قرار دهد و به کمک شرکت‌های بیمه‌گر بشتابد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان