۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین وقوع سانحه رانندگي ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۲۶۹۴۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۵ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

وقوع سانحه رانندگي ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: وقوع ۲ سانحه رانندگي در شهر قزوين در یک روز، یک مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

وقوع سانحه رانندگي ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
رضا اميري خسروبيگي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  با اشاره به وقوع دوحادثه رانندگی در قزوین اظهار کرد: حادثه اول که در ساعت 14 روز سه شنبه 21 آذر ماه سال 1396 واقع در نوروزیان ـ بلوار امام خمینی به وقوع پيوست.

وی افزود: يک دستگاه خودروي سواري پراید در مسير حرکت در لاين شرقي به دلايل نامشخصي کنترل خود را از دست داده و پس از برخورد با جداول کناری خیابان و تیر برق واقع در وسط بلوار متوقف می‌شود که یک نفر از سرنشينان اين خودرو که دچار مصدومیت جزیی شده بود قبل رسيدن نيروهاي آتش نشاني توسط مردم از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل مي‌شود. 

رئيس ايستگاه شماره هفت آتش نشاني قزوين اذعان کرد: آتش‌نشانان ايستگاه شماره پنج پونک و هفت شهید مفتح در کمتر از سه دقیقه پس از اطلاع این حادثه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، خود را به محل حادثه رسانده و با نصب علائم هشدار دهنده و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق خودرو، از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کردند و پس از انتقال خودرو به حاشيه کناري بلوار با تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي به مأموريت خود پايان دادند.

وی عنوان کرد: در جريان حادثه دوم که در ساعت 22 و 10 دقيقه همين روز و در ضلع شمالی میدان مادر، مقابل جایگاه CNG به وقوع پيوست يک دستگاه خودروي سواري رنو ال ـ90 با يک نفر عابر پیاده برخورد و پس از انحراف از مسیر، واژگونی و برخورد با خودروی پراید پارک شده در کنار خیابان در برخورد با یک دستگاه خودروی جیپ متوقف می‌شود.

خسروبیگی ابراز کرد: بلافاصله پس از اطلاع رساني اين حادثه، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين نيروهاي عملياتي ايستگاه شماره هفت شهید مفتح را به محل حادثه رهسپار کرد که آتش نشانان اعزامی بی درنگ پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق خودرو از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کرده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حوادث احتمالي آماده به کار کردند.

وی در ادامه با اشاره به شدت حادثه افزود: پس از انجام معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس حاضر در محل متاسفانه مشخص شد عابر پیاده بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

این مسئول بیان کرد: نیروهای عملیاتی پس از بازگرداندن خودرو سواری ال 90 به حالت اولیه و انتقال وسایل نقلیه به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل عوامل انتظامی و کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی دادند.

در پايان وی از شهروندان درخواست کرد با توجه به افزايش تعداد سوانح رانندگي و تصادفات در سطح شهر، نسبت به حفظ سرعت مجاز وسيله نقليه در تمامي ساعات شبانه روز و رعايت کامل قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي دقت کافي را داشته باشند.
پايان پيام.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان