۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین وکیل هاشمی; جای آقا مهدی در زندان نیست!
کد خبر: ۲۶۹۴۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۵ ساعت: ۱۰:۵۹ ↗ لینک کوتاه

تعداد و زمان مرخصی‌های مهدی هاشمی رفسنجانی به روایت وکیلش؛

وکیل هاشمی; جای آقا مهدی در زندان نیست!

وکیل مهدی هاشمی با بیان اینکه موکلش همانند دیگر زندانی‌ها از مرخصی استفاده می‌کند، گفت: اکنون در جریان نیستم که ایشان در مرخصی باشند یا نه اما آقا مهدی معمولاً مرخصی دارند.

وکیل هاشمی; جای آقا مهدی در زندان نیست!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،سید محمود علیزاده طباطبایی  وکیل مهدی هاشمی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مرخصی‌های مهدی هاشمی رفسنجانی و اینکه آیا او اکنون در مرخصی است یا در زندان، گفت: من در جریان نیستم اما ممکن است ایشان به مرخصی آمده باشند چرا که معمولاً آقای مهدی به مرخصی می‌آیند.

وی بابیان اینکه تعداد مرخصی‌های مهدی هاشمی عادی و طبق قانون است، گفت: هیچ شرایط استثنایی برای آقای مهدی هاشمی وجود ندارد و ایشان نیز همانند دیگر زندانی‌ها از ظرفیت مرخصی قانونی خود استفاده می‌کند؛ ایشان از زندانیان بند 7 هستند و طبق ضوابط زندان، به زندانیانی که رفتار خوبی داشته باشند ماهانه 2 روز مرخصی می‌دهند و تقریباً اکثر زندانی‌ها مشمول این مرخصی می‌شوند.

علیزاده طباطبایی در پایان با بیان اینکه تعداد مرخصی‌ها مهدی هاشمی فراتر از قانون نیست، گفت: من آخرین بار، 2 ماه پیش ایشان را در دفترم دیدم که در حال بازگشت به زندان بود؛ درباره وضعیت آقای مهدی باید بگویم که همه می‌دانند، جای ایشان در زندان نیست.



انتهای پیام/1404
منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان