۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین خط حزب‌الله ١١٢؛ راز وعده‌های صادق +لینک دانلود
کد خبر: ۲۶۹۳۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۴ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

نشریه خط حزب‌الله در هفته‌ی سوم آذر؛

خط حزب‌الله ١١٢؛ راز وعده‌های صادق +لینک دانلود

صدودوازدهمین شماره از نشریه خط حزب‌الله در هفته‌ی سوم از آذرماه ۱۳۹۶ منتشر شد.

خط حزب‌الله ١١٢؛ راز وعده‌های صادق +لینک دانلود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سخن هفته‌ این شماره از نشریه با عنوان «راز وعده‌های صادق» به این سؤال پاسخ می‌دهد که رهبر انقلاب از چه طریق و چگونه در جریان مسائل کشور قرار می‌گیرند؟ در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: هنوز ساعاتی از صحبت‌های رهبر انقلاب در جمع نیروی دریایی(مهرماه ۹۴) نگذشته بود که رفتار سعودی‌ها در ماجرای کشتار مظلومانه‌ی منا تغییر کرد. زیرا آن‌ها می‌دانستند تهدید به برخورد «سخت و خشن» که از سوی رهبر ایران صورت گرفته، یک تعارف نیست. سؤال آن است که چرا دشمن از تهدید رهبر انقلاب رفتارش را تغییر داده و می‌دهد؟ جواب آن یک چیز است: آن‌ها تجربه کرده‌اند که اگر از سوی رهبر انقلاب حرفی زده می‌شود؛ آن حرف حتما عملی می‌شود. آن تهدید، آن وعده، "وعده‌ی صادق" است. طبعا کسی هم می‌تواند وعده‌ی صادق و راست بدهد که جدا از خصلت‌های فردی و ایمان‌ به وعده‌های الهی، هم بر امکانات و توانایی‌های مجموعه‌ی تحت امرش اشراف داشته باشد و هم از توانمندی و وضعیت رقیبش اطلاع کافی.


گزارش هفته‌ی این شماره از نشریه نیز به این پرسش پاسخ داده است که چرا تصمیم ترامپ درباره‌ی "قدس شریف" نشانه‌ی عجز آمریکا است؟

در بخش احکام شرعی نیز، جدیدترین استفتاء رهبر انقلاب درباره‌ی «احکام خرید و فروش» منتشر شده است.

بنده با شما پیش خدا احتجاج خواهم کرد، خطرناک‌تر از تحجر مذهبی، تحجر سیاسی است، به‌طور جدی به کارهای فکری و فرهنگیِ عمیق بپردازید، مردها باید ضرورت‌های همسر خود را درک کنند، هرکسی بیشتر به مردم خدمت کند به ریاست سزاوارتر است، نتیجه نهایی اعلامیه‌ی ترامپ تضعیف امنیت اسرائیل است، پایه مشروعیت نظام، عدالت است، رژیم صهیونیستی ضربه فنی شد و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدودوازدهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید محمد شهسواری تقدیم شده ‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴)  دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

انتهای پیام/1404
منبع: khamenei.ir

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان