۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ایستادگی در مقابل اقدام گستاخانه ترامپ ضروری است/دولت های اسلامی خرید کالاهای امریکایی را تحریم کنند
کد خبر: ۲۶۹۳۶۶ نویسنده: حجت الاسلام معبودی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۳ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

ایستادگی در مقابل اقدام گستاخانه ترامپ ضروری است/دولت های اسلامی خرید کالاهای امریکایی را تحریم کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دولت های اسلامی برای مقابله با آمریکا باید ضمن قطع رابطه با آمریکا ورود کالاهای آمریکایی به کشور خود را تحریم کنند.

 ایستادگی در مقابل اقدام گستاخانه ترامپ ضروری است/دولت های اسلامی خرید کالاهای امریکایی را تحریم کنند
حجت الاسلام علی معبودی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: آمریکا مدت هاست دنبال این بود که سفارت خود را از تلاویو به بیت المقدس انتقال دهد اما زمان را مناسب نمی دید.

وی افزود: با توجه به خیانت برخی از سران منطقه عرب و معامله هایی که پشت صحنه انجام دادند، شرایط فعلی را بهترین زمان برای اعلام پایتختی بیت المقدس برای اسراییل تشخیص دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: امریکا از این مهم غافل بود که فاصله بسیار زیادی بین سران خاین و ملت های مسلمان وجود دارد.

معبودی ادامه داد: شکست دولت داعش برای امریکایی ها هزینه سنگینی در برداشت بنابراین به منظور فرار از این مخمصه بحث پایتختی بیت المقدس برای اسراییل را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه امریکا در داخل کشورش مشکلات عدیده اقتصادی و نظامی دارد، عنوان کرد: بدهی بالا و کسری بودجه زیاد وضعیت امریکا را بحرانی کرده است و از سوی دیگر ضمن اینکه به لحاظ نظامی شکست خورده است از نظر سیاسی مانند گذشته یکه تاز میدان نیست و بسیاری از کشورها  در برابر سیاست های آمریکا ایستادگی می کنند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: از نظر اخلاقی به تعبیر کارشناسان آمریکایی الان از عقاب که نماد این کشور است فقط ظاهر آن باقی مانده و از درون تهی است.

وی با اشاره به برخی دیگر از معضلات آمریکا گفت: امریکا در مشکلات اخلاقی مانند سقط جنین و طلاق رتبه اول را در دنیا دارد و در معضلات اخلاقی بیشترین زندانی را دارد.

این مسوول بیان کرد: ترامپ برای اینکه افکار عمومی داخل را به سمت دیگر برگرداند بحث پایتختی بیت المقدس را برای اسراییل مطرح کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: از سوی دیگر می توان گفت ترامپ با این اقدام به دنبال امتحان جهان اسلام بود که ببیند مسلمانان در برابر این مساله چه عکس العملی از خود نشان می دهند؛ زیرا اطمینان دارد قدس برای مسلمانان به لحاظ اعتقادی بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: دولت های اسلامی اگر واقعا بخواهند اقدام اساسی در برابر این اقدام ترامپ انجام دهند در گام نخست اگر با آمریکا ارتباطی دارند باید آن را قطع کنند.

وی افزود: کشورهای اسلامی همچنین سفارت امریکا را در کشورهای دیگر تعطیل کرده و تولیدات امریکایی را تحریم کنند.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: ملت های مسلمان باید دقت داشته باشند که اگر کوتاه بیایند قطع به یقین امریکا اقدامات دیگری را هم انجام می دهد.

معبودی تصریح کرد: ملت های مسلمان باید این خیزش را ادامه داده و اجازه راحتی و روز خوش به دولتمردان ظالم و رژیم اشغالگر ندهند.

وی یادآور شد: قطع به یقین مسلمانان اجازه نمی دهند دشمنان اسلام اهداف خود را عملی کنند و این شعله آتش فشانی که امروز بین مسلمانان بلند شده باید روشن بماند تا در آینده نزدیک شاهد سوختن ریشه ظلم باشیم.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان