۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین «حصر موسوی و کروبی» ۳ ماه دیگر و شاید زودتر تمام می‌شود!
کد خبر: ۲۶۹۳۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۲ ساعت: ۱۶:۳۷ ↗ لینک کوتاه

منتجب‌نیا:

«حصر موسوی و کروبی» ۳ ماه دیگر و شاید زودتر تمام می‌شود!

این اظهارات در حالی است که نظام اسلامی مسئله فتنه را خط قرمز خود می‌داند و صراحتا و در جلوت اعلام کرده است که امنیت مردم را با هیچ چیز سودا نمی‌کند.

«حصر موسوی و کروبی» ۳ ماه دیگر و شاید زودتر تمام می‌شود!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،رسول متنجب‌نیا، فعال اصلاح‌طلب و قائم مقام حزب اعتماد ملی اخیراً طی سخنانی در یک میتینگ دانشجویی در بجنورد با اعلام اینکه حصر به زودی تمام می‌شود، گفته است: با تلاش‌های مقامات و مسئولان امیدواریم تا پایان امسال حصر برطرف شود.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز با انتقاد به شعارها و عملکردهای انتخاباتی دولت تدبیر و امید گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۶ به شعارهای انتخاباتی روحانی رأی دادند، اما هنوز وعده‌های انتخاباتی عملی نشده است.[۱]

*چند ماه قبل و پیش از منتجب‌نیا، خانم اشرف بروجردی، دیگر فعال اصلاح‌طلب و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران که توسط رئیس‌جمهور روحانی به این سمت گماشته شد؛ در یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا راجع به مسئله حصر گفته بود:
«این مباحث خاص است که باید با مذاکره‌ای که آقای روحانی شروع کرده‌اند، به سرانجام برسد. توافقی صورت گرفته که تا پایان سال  ۹۶ دامنه حصر آرام آرام کم و یا برداشته شود.»[۲]

این اظهارات در حالی است که نظام اسلامی مسئله فتنه را خط قرمز خود می‌داند و صراحتا و در جلوت اعلام کرده است که امنیت مردم را با هیچ چیز سودا نمی‌کند.

اما فتنه‌گران محصور و منزوی در کنار برخی دستگیرشدگان سال ۸۸ نیز نه تنها هنوز از رفتارهای فتنه‌بار سال ۸۸ «توبه رسمی» نکرده‌اند بلکه همچنان بر مواضع خود مبنی بر وجود تقلّب در انتخابات آن سال، آفت‌زدگی نظام اسلامی و امکان تجدید نظر در انقلاب اسلامی پافشاری دارند!

جالب آنکه حتی کسانی از اصلاح‌طلبان دستگیر نشده و اصطلاحا پاک در سال ۸۸ نیز این روزها در علن بیان می‌کنند که نسبت به نتیجه انتخابات‌ها در ایران بحث دارند...

با این شرایط قاعدتا خبر آقای منتجب‌نیا و خانم بروجردی نمی‌تواند درست انگاشته شود.
گفتنیست، برخی معتقدند این حرف‌های غلط صرفا برای تحت فشار گذاشتن مدیران ارشد نظام اظهار می‌شوند تا منجر به کوتاه آمدن آنها در مسئله خط قرمز فتنه شوند.



انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان