۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند + عکس
کد خبر: ۲۶۹۳۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۲ ساعت: ۱۶:۱۱ ↗ لینک کوتاه

پرچمداران قدس؛

زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند + عکس

به محض اینکه صهیونیست‌ها به ما ضربه‌ای بزنند، ما انتقام خواهیم گرفت و آتش این خونخواهی شعله‌ور خواهد ماند و هر روز برافروخته‌تر می‌شود تا دشمن را بسوزاند و پرچم توحید را برافراشته سازد.

زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند + عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، او اولین زنی نبود که دست به چنین اقدام بزرگی می‌زند اما چیزی که سال 2004 این بانوی 22 ساله را چون نگین در میان شش زن پیش از خود بیشتر می‌درخشاند این بود که او دلبستگی و عشقی فراتر از زنان دیگر استشهادی در دنیا داشت و آن وجود دو فرزند بود که از جان عزیز ترشان می‌داشت.

ریم دختری تحصیل کرده بود و در کنار همسر خود زندگی مرفه و خوشی را می‌گذراند. پدرش نیز «صالح» نماینده یکی از شرکتهای باطری سازی خودروهای آلمانی بود و از ثروتمندان محسوب می‌شد. اما ریم ورای همه این ها به دنبال خوشبختی و سربلندی برای همه مردم سرزمینش بود.

تحمل دیدن ظلمی که از جانب فرزندان بنی صهیون به هموطنانش روا داشته می‌شد قلبش را می‌آزرد و در شرایطی که وسیله قوی تری برای مبارزه در دستش نبود به گردان های عزالدین قسام پیوست تا با انجام عملیات شهادت طلبانه خواب را از چشمان اشغالگران بگیرد و با ریختن خونش می‌خواست فریاد اعتراض از این همه ظلم و سکوت جامعه جهانی را به گوش دنیا برساند.

اینجاست که باید به سران بی غیرت عرب گفت آقایانی که شکم هایتان پر است از حرامی کلاهتان را بگذارید بالاتر!

گذرگاه ایریز(بیت حانون) هرگز حماسه این زن را فراموش نخواهد کرد. ریم با انجام عملیات استشهادی 4 صهیونیست را به درک فرستاد و 6 نفر را مجروح کرد. اگر چه هدف از انجام اینگونه عملیات نا امن کردن سرزمین های اشغالی است و تعداد کشته ها در الویت دوم قرار می گیرد اما ریم توانست به آنچه می‌خواهد برسد.


*بخشی از وصیتنامه بانوی شهادت طلب، ریم صالح الریاشی

بسم الله الرحمن الرحیم
من شهادت طلب «ریم صالح الریاشی» فرزند یگان‌های شهید عزالدین قسام، این عملیات را به صورت مشترک با برادرانم در یگانهای شهدای الاقصی برای جلب رضایت خداوند عزوجل به انجام می رسانم برای انتقام کشیدن از یهود این دشمن بشریت و کسانی که در سرزمینم فساد می کنند در رفح و نابلس و رام الله و جنین و باقی شهرهای سرزمین عزیزم و برای پاک کردن مقداری از ننگی که به واسطه اعمال حاکم سازش کار بر پیشانی این امت نقش بسته است.
مردم قهرمانم!


به محض اینکه آنها به ما ضربه‌ای بزنند، ما نیز انتقام خواهیم گرفت و آتش این خونخواهی شعله‌ور خواهد ماند و هر روز برافروخته‌تر خواهد شد تا آنجا که دشمن را بسوزاند و پرچم توحید را بر گستره سرزمین عزیزمان و بر مناره مسجد الاقصی مبارک برافراشته سازد و از شما برای موفقیت و پایداری خود طلب دعا می کنم. دیگر اینکه از خدای عزوجل می خواهم این عمل مرا خالصاً برای ذات کریم خویش قرار دهد و آن را واسطه ذلت یهود و آرامش دلهای مومنین قرار دهد «و هوالولی ذالک و القادر علیه»




انتهای پیام/1404
منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان