۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین فساد هفت سنگان در استان قزوین سازمان یافته است
کد خبر: ۲۶۹۳۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۲ ساعت: ۱۴:۴۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

فساد هفت سنگان در استان قزوین سازمان یافته است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار بازرس کل استان گفت: مفاسدی نظیر موضوع هفت‌سنگان، در استان‌های دیگر نیز مشاهده می‌شود اما این مفاسد در استان قزوین سازمان یافته شده است.

فساد هفت سنگان در استان قزوین سازمان یافته است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای عبدالله آقاعلیخانی، بازرس کل استان قزوین اظهار کرد: مفاسدی نظیر موضوع هفت‌سنگان، در استان‌های دیگر نیز مشاهده می‌شود؛ اما این مفاسد در استان قزوین سازمان یافته شده است، زیرا برخی از مسئولان و دستگاه‌ها دست به دست هم می‌دهند تا بیت‌المال را چپاول کنند.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات مفاسد استان قزوین و برخورد با متخلفان بر روی پشتیبانی خیلی‌ها حساب باز کردیم، اما متأسفانه پس از مدتی مشاهده کردیم همان‌ها مستقیم و یا غیر مستقیم در شکل‌گیری مفاسد و زمین‌خواری‌ها دخیل هستند.

امام جمعه قزوین خطاب به بازرس کل استان تأکید کرد: شما در میدان حساسی وارد شده‌اید اما بنده با جدیت از شما حمایت و پشتیبانی می‌کنم تا در مقابل مفسدان بایستید و باید بدانیم که نگاه دینی نیز از برخورد کنندگان با مفسدان حمایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خداوند فرمان می‌دهد امانت‌ها را به اهلش بسپارید و چه دستوری بالاتر از دستور خداوند می‌تواند در عالم وجود داشته باشد که باعث شود تا ما فرمان الهی را نادیده بگیریم؟!

وی افزود: خداوند تأکید کرده است که اگر اهل ایمان و تقوا باشید از شما حمایت می‌کنم و یقیناً به هر میزانی ایمان و تقوا در ما قوی‌تر باشد، حمایت بیشتری را از خداوند خواهیم داشت.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه در حیطه کاری شما امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر عملی را مشاهده می‌کنیم، یادآور شد: خداوند تأکید می‌کند هر کسی امر به معروف و نهی از منکر را که دو خُلق و یا دو خَلق خداوند هستند را حمایت کند، عزت پیدا می‌کند و هر کسی آن‌ها را خوار بشمارد، به ذلت کشیده می‌شود.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: امام حسن عسکری (ع) فرمودند هیچ آدم عزتمندی حق را نادیده نگرفت مگر آنکه ذلیل شد و هیچ آدم ضعیفی حق را دنبال نکرد مگر آنکه عزت پیدا کرد و اینها بخشی از منابع دینی هستند که پشتیبان مذهبی ما در مبارزه با مفاسد محسوب می‌شوند.

وی ابراز کرد: خداوند فرموده اگر بخواهیم جامعه‌ای را به نابودی بکشانیم به رفاه‌طلبان، زیاده‌خواهان و ثروت‌اندوزان آن جامعه امر می‌کنیم که به دزدی و غارت دست بزنند تا بین فقیر و ثروتمند فاصله ایجاد شود و سپس به نابودی کشیده شود.

وی در پایان گفت: سازمان بازرسی چشم بیدار انقلاب، رهبر و ملت است و جایگاه مقدسی دارد و ضروری است از ظرفیت‌های آن در برخورد با مفاسد بیش از پیش استفاده شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان