۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین امریکا به‌دنبال جبران شکست داعش در منطقه است/ مقاومت اسلامی می‌تواند بیت‌المقدس را از چنگ اسرائیل درآورد
کد خبر: ۲۶۹۲۸۳ نویسنده: آیت الله اسلامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۲ ساعت: ۹:۱۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در خبرگان رهبری:

امریکا به‌دنبال جبران شکست داعش در منطقه است/ مقاومت اسلامی می‌تواند بیت‌المقدس را از چنگ اسرائیل درآورد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امریکا به‌دنبال جبران شکست داعش در منطقه است، گفت: اگر مقاومت ایستادگی کرده و اعمال قدرت کند، می‌تواند بیت المقدس را از چنگ اسراییل در آورد.

امریکا به‌دنبال جبران شکست داعش در منطقه است/ مقاومت اسلامی می‌تواند بیت‌المقدس را از چنگ اسرائیل درآورد
آیت الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به اقدام ترامپ در خصوص نامگذاری بیت المقدس به عنوان پایتخت اسراییل اظهار کرد: برخی از توجیهات را می‌توان برای اقدام ترامپ مطرح کرد اما نمی‌توان مطمئن بود ترامپ با در نظر گرفتن همین توجیهات اقدام کرده باشد.

وی افزود: بالاخره آمریکا در منطقه شکست خورده و این شکست برای آبرو و حیثیت آمریکا سنگین است که در برابر ایران و مقاومت اسلامی این شکست‌های پی در پی را متخمل شود و نتواند کاری انجام دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: روشن است که آمریکا در مصر، عراق، سوریه و لبنان شکست خورده و طرفدارانش از اینکه چرا چنین کاری کردند، پشیمان هستند؛ در این میان چاره ای نداشتند جز اینکه استقامت کنند شاید چیزی گیرشان بیاید.

وی عنوان کرد: در نگاه غربی‌ها اینکه آمریکا پایتخت اسرائیل را بیت المقدس قرار دهد شکستی برای ایران و مقاومت اسلامی است و آن شکستی که آمریکا در منطقه خورده یک مقدار جبران می‌شود.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: قطع به یقین اگر موفق شوند در بیت المقدس پایتخت درست کرده و سفارت آمریکا یا برخی از کشورهای تابعه آمریکا را به آنجا منتقل کنند، باعث سرشکستگی ایران و مقاومت اسلامی است.

وی گفت: در کنگره امریکا برنامه ریزی کردند که ترامپ را استیضاح کنند زیرا باعث آبروریزی برای این کشور شده است.

اسلامی بیان کرد: ترامپ نیاز داشت که از این استیضاح جان سالم به در برد؛ زیرا اگر استیضاح انجام می‌گرفت، ترامپ ساقط می‌شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: طرفداران صهیونیسم در کنگره آمریکا مشغول فعالیت شده و تلاش کردند مانع استیضاح ترامپ شوند و اجازه ندهند استیضاح او را از حکومت کنار بزند.

وی ابراز کرد: به منظور انجام این کار یک شرط برای ترامپ در نظر گرفتند و آن شرط این بود که ترامپ انتقال پایتخت اسرائیل به بیت المقدس را اعلام کند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: بنابراین ترامپ برای قبول شرط صهیونیسم، پایتختی بیت المقدس برای اسرائیل اعلام کرد.

مسلمانان در برابر اقدام ترامپ مقاومت کنند
وی ادامه داد: ترامپ با این کارش و عربستان با برنامه ریزی همراه با آمریکا تصمیم مسلم گرفتند مسئله فلسطین و قضایای فلسطینی‌ها برای همیشه تمام شود و در خاورمیانه چیزی به اسم فلسطین مطرح نباشد.

اسلامی تصریح کرد: اگر بیت المقدس پایتخت اسرائیل قرار بگیرد جایی باقی نمی‌ماند تا فلسطین ادعا کند آنجا باید پایتخت مستقل فلسطین باشد؛ بنابراین یک مشت آواره فلسطینی باقی می‌ماند که به راحتی آنها را از فلسطین بیرون می‌کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مسلمانان باید در برابر این اقدام ترامپ مقاومت کنند، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر مقاومت مسلمانان موجب نجات عراق، لبنان و سوریه شد و الان مسلمانان در یمن و غیر از آن موفقیت‌های خوبی به دست آوردند و احازه ندادند آمریکا و طرفدارانش به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر حزب الله لبنان، مقاومت اسلامی منطقه، جهاد اسلامی، مقاومت فلسطین و سپاه قدس دنبال هدف را بگیرند، یقین دارم بیت المقدس از چنگ اسراییل درآمده و در اختیار فلسطین قرار می‌گیرد.

این کارشناس سیاسی گفت: اگر مقاومت ایستادگی کرده و اعمال قدرت کند، اسرائیل نمی‌تواند کاری انجام بدهد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه به فرموده علامه طباطبایی یهود به اصالت ماده معتقد بوده و به ماورالطبیعه اعتقادی ندارد، یهودیان مانند نیروهای بسیج و مقاومت نیستند که اگر به شهادت رسیدند لذت ببرند که به بهشت می‌روند.

اسلامی در پایان افزود: این امر موحب می‌شود که یهود و صهیونیسم در جنگ به شدت ترسو بوده و از آن فراری باشند؛ با این اوصاف اگر دو تا موشک به شهرک‌های آنها پرتاب شود تا شرق و غرب فرار می‌کنند.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان