۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۲ قزوینی در تیم ملی والیبال جوانان/ حضور اسنوکربازان قزوینی در رنکینگ قهرمانی
کد خبر: ۲۶۹۲۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۲ ساعت: ۹:۱۲ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

۲ قزوینی در تیم ملی والیبال جوانان/ حضور اسنوکربازان قزوینی در رنکینگ قهرمانی

تیم ١٣ نفره اسنوکر قزوین در هفدهمین دوره مسابقات رنکینگ انفرادی کشور که به میزبانی استان البرز آغاز شده است، حضور پیدا کردند.

۲ قزوینی در تیم ملی والیبال جوانان/ حضور اسنوکربازان قزوینی در رنکینگ قهرمانی
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده‌ای از اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید: 

دعوت 21 بازیکن به اردوی ششم آماده‌سازی  والیبال دختر
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا از 20 تا 27 خردادماه سال 97 به مدت هشت روز در هانوی پایتخت ویتنام برگزار می‌شود.

پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر که از 11 آذرماه در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان آغاز شده بود، روز گذشته (20 آذرماه) به پایان رسید.

ششمین مرحله تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر از 23 آذرماه در کمپ تیم های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و به مدت 10 روز تا دوم دیماه پیگیری خواهد شد.

کادر فنی این تیم 21 بازیکن را به این مرحله از تمرینات دعوت کرد که بازیکنان باید صبح روز چهارشنبه 22 آذرماه خود را به الهام یافتیان سرپرست تیم معرفی کنند.

گفتنی است؛ این 2 بانوی ملی پوش قزوینی در اردوهای قبلی تیم ملی نیز حضور داشته اند.

2 قزوینی در فستیوال جهانی هنرهای رزمی در ترکیه طلایی شدند
رضا برزگر و حسین برزگر 2 رزمی کار شایسته و ارزنده استان و کشورمان موفق شدند در جریان برگزاری فستیوال جهانی هنرهای رزمی در کشور ترکیه؛به 2 نشان ارزشمند طلا دست یابند.

در این دوره از رقابت‌ها رضا برزگر در استایل k1 و حسین برزگر در استایل low kick دو نماینده پرافتخار استان قزوین موفق به کسب عناوین قهرمانی و دریافت مدال طلا شدند.

مسابقات فستیوال جهانی ترکیه به مدت چهار روز برگزار شد و این مسابقات در پنج استایل k1 ،music form & MMA ،low kick ،light contact برگزار شد. مربی اعزامی به این رقابت‌ها، فرهاد بزرگر بود که رزمی‌کاران استان در رشته کیک‌بوکسینگ و در بخش حرفه‌ای بر روی رینگ به مصاف رقبا رفتند.

گفتنی است، رقابت‌های فستیوال جهانی ترکیه فوق مورد تأیید TAFISA بوده و این مسابقات از 6 تا 10 دسامبر 2017 در کشور ترکیه برگزار شد.

برتری تیم های ملی آقایان و بانوان کشورمان در گام نخست با حضور ملی پوشان قزوینی
تیم‌های ملی سپک تاکرای مردان کشورمان که از 3 ورزشکار و 1 مربی قزوینی در ترکیب خود بهره می‌برد، در نخستین روز مسابقات جهانی تایلند برابر رقیب خود پیروز شد و گام نخست را محکم برداشت.

تیم‌های ملی سپک تاکرای مردان کشورمان که از رامین رامندی، حمید گروه ای و علیرضا احمدی 3 ورزشکار شایسته قزوینی و سید محمد حدادی مربی نام آشنای قزوینی بعنوان مربی تیم ملی در ترکیب خود بهره می‌برد، در نخستین روز مسابقات جهانی تایلند برابر رقیب خود پیروز شد و گام نخست را محکم برداشت.

تیم ملی مردان ایران که برای نخستین باردر این رقابتهای معتبر جهانی در سری برتر با رقبای قدر مبارزه می کند امروز در بخش رگو مقابل پاکستان با حساب دو بر صفر به پیروزی رسید.

حضور اسنوکر بازان قزوینی در مسابقات رنکینگ قهرمانی کشور
تیم ١٣ نفره اسنوکر قزوین در هفدهمین دوره مسابقات رنکینگ انفرادی کشور که به میزبانی استان البرز آغاز شده است، حضور پیدا کردند.

این مسابقات به میزبانی شهر کرج از امروز سه شنبه آغاز شده و تا 29 آذر ادامه خواهد داشت، 280 اسنوکر باز از استان‌های مختلف کشور در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم 13 نفره اسنوکر قزوین که در این رقابت‌ها حضور یافته اند متشکل از فرزین عصار، جواد حمیدی راد، محمد میرنورزه ای، مهدی بابایی، علی آبدارباشی، امین نوروزی، لاروین نورزه ای، مهدی سیادهنی، علیرضا اسعدی نیا، حیدرصفی قلی، علیرضا کریم زاده، احسان مهرجوی ایرانی و محمود سعیدی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان