۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تلاش برای افزایش بودجه استان قزوین کاری بیهوده است
کد خبر: ۲۶۹۲۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۲ ساعت: ۸:۴۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

تلاش برای افزایش بودجه استان قزوین کاری بیهوده است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: با توجه به اینکه اساس کار دولت در تنظیم بودجه مشخص است شاید تاکید بر افزایش رتبه بودجه‌ای استان یک تلاش بیهوده باشد.

تلاش برای افزایش بودجه استان قزوین کاری بیهوده است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سهم کم استان قزوین در بودجه ۹۷ دولت اظهار کرد: بحث تنظیم بودجه برای هر استان براساس نسبت جمعیت و مساحت آن استان به کل کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه نسبت جمعیت و مساحت استان قزوین به کل کشور ۱/۶ دهم است لذا در سال‌های گذشته هم در لایحه بودجه تقدیمی دولت در پایین‌ترین ردیف قرار داشت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از سر جمع اعتبارات هم باید به همین نسبت برداشت شود.

زرآبادی در ادامه گفت: با توجه به اینکه اساس کار دولت در تنظیم بودجه مشخص است شاید تاکید بر افزایش رتبه بودجه‌ای استان یک تلاش بیهوده باشد.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری ما باید بر روی افزایش رشد استان باشد تصریح کرد: ما باید بر ارتقاء رشد استان نسبت به سال قبل تمرکز کنیم و همین هدف را هم در پیش گرفته‌ایم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: استان قزوین در سال ۹۶ نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته‌ است که در استان بی سابقه بود.

هدف‌گذاری‌ها باید بر ارتقاء سطح رشد استان باشد
زرآبادی توضیح داد: در بودجه سال ۹۷، بیشترین رشد استانی در سطح کشور ۱۳ درصد بوده که این میزان برای استان قزوین ۱۱ درصد است.

وی اضافه کرد: استان قزوین جزو رتبه‌های دهم و یازدهم از نظر رشد را در کشور دارد و امیدواریم که بتوانیم در بحث‌هاییی که در مجلس مطرح می‌شود این ۱۱ درصد را افزایش دهیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در پروژه‌ها و اقداماتی که برای استان تعریف می‌‍شود هر سال نسبت به سال قبل یک ارزیابی صورت گیرد.

زرآبادی تصریح کرد: اگر در همه حوزه‌ها فعال بوده و هدفمند حرکت کنیم قطعا شاهد رشد خوبی در استان خواهیم بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: استان قزوین بر همین اساس حرکت کرده و در بودجه و برنامه نیز هدف‌گذاری بر روی رشد را دنبال می‌کند و تا کنون عملکرد رضایت‌بخشی هم داشته است.

وی در پایان افزود: ۳ برابر شدن عوارض خروج از کشور هم از پیشنهادات دولت است که هنوز تصویب نشده و باید بررسی شود.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان