۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ارسال ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی‌وحمام به مناطق زلزله‌زده توسط خیرین
کد خبر: ۲۶۹۲۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۱ ساعت: ۱۴:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین خبرداد:

ارسال ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی‌وحمام به مناطق زلزله‌زده توسط خیرین

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: با هزینه جمع آوری شده از خیرین حوزه رسانه ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در قالب ۱۸ کانکس ساخته و به روستاهای سرپل ذهاب ارسال شد.

ارسال ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی‌وحمام به مناطق زلزله‌زده توسط خیرین
محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با وقوع زلزله در استان کرمانشاه که همزمان با فصل سرما و بارش برف و باران همراه بود برای کمک رسانی به مردم زلزله زده این منطقه، گروه تلگرامی با حضور جمعی از اصحاب رسانه قزوین و خیرین قزوینی راه اندازی شد.

وی افزود: گروه تلگرامی " کمک فوری خرید کانکس برای زلزله زدگان " توسط سازمان بسیج رسانه استان قزوین با همکاری خبرگزاری فارس قزوین تشکیل و مدیریت شد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین اذعان کرد: کل مبلغ جمع آوری شده در گروه " کمک فوری خرید کانکس برای زلزله زدگان" ۱۱۸۶۰۰۰۰ تومان (یازده میلیون و هشتصد و شصت هزار تومان) است که جهت تهیه کانکس سرویس بهداشتی به شماره حساب سپاه استان قزوین واریز شد.

وی ادامه داد: طبق قرارداد منعقد شده با یکی از کارگاه‌های ساخت کانکس در شهر تاکستان ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در قالب ۱۸ کانکس به مبلغ ۱۵ میلیون تومان ساخته و به روستاهای سرپل ذهاب ارسال شد.

این مسئول ابراز کرد: مابه‌التفاوت مبلغ از طریق خیرین دیگر توسط سپاه استان قزوین تامین شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان