۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین از ادعای صادرات فناوری تا خیز برای صادرات لوازم آرایشی به ایران!
کد خبر: ۲۶۹۲۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۱ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

فرانس ۲۴ در گزارشی گفت:

از ادعای صادرات فناوری تا خیز برای صادرات لوازم آرایشی به ایران!

به دنبال لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و سفر رئیس‌جمهور این کشور به پاریس، شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی منتظر ورود به بازار پرمصرف ایران هستند.

از ادعای صادرات فناوری تا خیز برای صادرات لوازم آرایشی به ایران!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، یک شبکه تلویزیونی فرانسه از خیز شرکت‌های تولید لوازم آرایشی این کشور برای ورود به بازار ایران خبر داد.

فرانس 24 در گزارشی گفت: به دنبال لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و سفر رئیس‌جمهور این کشور به پاریس، شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی منتظر ورود به بازار پرمصرف ایران هستند.

در این گزارش آمده است: شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی فرانسه بعد از لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، به بازار بزرگ و پرمصرف این کشور چشم دوخته‌اند.

این شبکه تلویزیونی با اشاره به قراردادهای سنگین تجاری میان تهران و پاریس بعد از توافق هسته‌ای وین، افزود: شرکت‌های تولید و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی فرانسه، صدور محصولات خود را به ایران در دستور کار خود قرار داده‌اند.

شرکت تولید لوازم آرایشی «گرین دو پستل» یکی از این شرکت‌هاست که مدیران آن، ایران را بازاری پرسود برای محصولات این شرکت می‌داند. ایران هفتمین بازار بزرگ مصرف کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان محسوب می‌شود.

فرانس 24 افزود: تندروهای ایران که همواره سیاست‌های روحانی درباره توافق هسته‌ای را بارها زیر سؤال برده‌اند، معتقدند که سود اصلی از توافق وین را شرکت‌های خارجی به ویژه فرانسوی‌ها به جیب می‌زنند و از این رو بارها خواستار تغییر سیاست‌های دولت ایران درباره انعقاد قرارداد با شرکت‌های اروپایی شده‌اند.

یادآور می‌شود آقای روحانی 2 سال پیش در پی سفر به پاریس و دیدار با فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور وقت فرانسه، از قول مقامات آن کشور گفت که دوران صدور کالاهای مصرفی به ایران تمام شده و هنگام صادرات فناوری و ایجاد اشتغال برای جوانان ایران است(!) اما اکنون به نظر می‌رسد فرانسوی‌ها در صدد صادرات هر چه افزون‌تر مواد مصرفی و تجملاتی به ایران هستند.




انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان