۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۵۰ درصد تصادفات فوتی در صحنه صورت می‌گیرد/ وجود ۲۱دوربین سرعت سنج ثابت در قزوین
کد خبر: ۲۶۹۲۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۰ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین:

۵۰ درصد تصادفات فوتی در صحنه صورت می‌گیرد/ وجود ۲۱دوربین سرعت سنج ثابت در قزوین

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: ۵۰ درصد از تصادفات فوتی در سر صحنه و ۵۰ درصد در انتقال به بیمارستان یا در بیمارستان صورت می‌گیرد که نیازمند حضور گسترده همکاران خود در اورژانس هستیم.

۵۰ درصد تصادفات فوتی در صحنه صورت می‌گیرد/ وجود ۲۱دوربین سرعت سنج ثابت در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سرهنگ سلمان امیری، جانشین فرماندهی انتظامی قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در آغاز طرح زمستانه در پلیس راه قزوین-زنجان ابراز کرد: طرح زمستانه از امروز،۲۰ آذرماه با همکاری همه سازمان‌های خدمات رسان در امور ترافیکی آغاز شد و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: استان قزوین با استان‌های گیلان، همدان، مرکزی، مازنداران و تهران همجوار است و از طریق این محورها با استان‌های مرکزی و شمالی در ارتباطیم و روزانه در شرایط عادی ۳۵۰ هزار تردد خودرو و در ایام تعطیل بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون تردد را شاهد هستیم.

این مسئول بیان کرد: وجود بزرگراه‌ها، گردنه‌های برف گیر و راه‌های روستایی مهم همچون گردنه کوهین، قسطین لار، آوج و هجیب مرکز تردد بسیاری از خودروها است که همیشه مورد توجه ویژه ما قرار دارند.

وی ابراز کرد: ۲۸دستگاه در امور ترافیکی و راه‌ها مشارکت دارند که لازم است مثل سنوات گذشته این تعامل و همکاری برقرار باشد.

امیری تصریح کرد: آمادگی همه دستگاه‌ها کمک خواهد کرد سفر ایمنی در محورها داشته باشیم و این انتظار وجود دارد که اداره کل راهداری و حمل و نقل با تمام توان در جاده‌ها حضور داشته باشد؛ زیرا در ایام بارش برف نمک پاشی بسیار بااهمیت است که توسط همکاران راهداری انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: اسکان مسافران دغدغه بسیار جدی در شرایط بحرانی است که امسال هم باید در این خصوص هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد و هلال احمر و پلیس راه و اوقاف باید جلسات تعاملی را برقرار کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: ۵۰ درصد از تصادفات فوتی در سر صحنه و ۵۰ درصد در انتقال به بیمارستان یا در بیمارستان صورت می‌گیرد که نیازمند حضور گسترده همکاران خود در اورژانس هستیم.

وی اضافه کرد: حدود ۲۱دوربین سرعت سنج ثابت فعال هستند، بسیاری از تصادفات به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه صورت می‌گیرد؛ البته محور ضیاءآباد به اشتهارد، قزوین- ساوه و قزوین همدان دوربین نصب شده اما راه اندازی نشده که باید این موضوع سریع تر حل شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان