۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین معرفی چهره خشن اسلام، ناشی از ایران هراسی است
کد خبر: ۲۶۹۲۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۰ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

جانشین سازمان نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس:

معرفی چهره خشن اسلام، ناشی از ایران هراسی است

جانشین سازمان نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: دشمن سعی دارد چهره خشنی از اسلام به جهانیان ارائه دهد که این از ایران هراسی نشأت می‌گیرد.

معرفی چهره خشن اسلام، ناشی از ایران هراسی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، فاطمه قربان، معاون سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ظهر امروز(دوشنبه) در نشست فرهنگی با موضوع تبیین نقش زنان در اداره کل حفظ آثار قزوین اظهار کرد: دفاع مقدس به ظاهر جنگ بین ایران و عراق بود، اما در حقیقت جنگ تمام جهان با ایران و انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: علی رغم اینکه بلوک شرق و غرب تلاش کردند صدام را تا دندان مسلح کنند؛ اما رزمندگان ما خوش درخشیدند و این نخستین جنگی بود که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دستدشمنان نیفتاد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این پیروزی در نتیجه ولایت مداری، توکل به خدا و وحدت بین مردم حاصل شد، پس از جنگ تحمیلی دشمنان دریافتند که از کجا باید ورود پیدا کنند تا به انقلاب ضربه بزنند.

وی عنوان کرد: دشمن دریافت که اگر کسی فرهنگ تشییع داشته باشد چون از امام حسین(ع) الگو می‌پذیرد، شکست پذیر نیست.

جانشین سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: این امر موجب شد دشمن سرمایه خود را وارد جنگ نرم علیه ایران اسلامی کند و از طریق توسعه فضای مجازی بر زیبایی‌های دفاع مقدس در بین تمام مردم حتی کسانی که در پیروزی انقلاب دست داشتند، شبهه ایجاد کردند.

قربان گفت: دشمنان نظام سعی می‌کنند چهره نظام شاهنشاهی را به عنوان ارزش به نسل جوان ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: اینجا مسئولیت اصحاب رسانه و اهل قلم بیشتر می‌شود زیرا تأثیری که هنر می‌تواند بر روی جوانان داشته باشد شاید سخنرانی‌ها و برنامه‌های مسئولان نداشته باشد.

جانشین سازمان نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس افزود: مدیر اجرایی شاید بتواند نیازهای جامعه به ویژه جوانان را شناسایی کند؛ اما نمی‌تواند مانند اهل قلم و اصحاب رسانه اثرگذار باشد.

قربان اضافه کرد: اگر پیوست عاشورا افشاگری‌های حضرت زینب(س) نبود شاید امروز لز این واقعه عظیمی اطلاعا کافی نداشتیم و امروز هر یک از هنرمندان ما همان نقش و وطیفه حضرت زینب(س) را در مورد دفاع مقدس برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: تأثیر جنگ نرم به مراتب بیشتر از جنگ سرد است زیرا روی تفکر و اندیشه مردم کار می‌کند، دشمن سعی دارد چهره خشنی از اسلام به جهانیان ارایه دهد که این از ایران هراسی نشأت می‌گیرد.

قربان گفت: اگر قرار باشد اسلام به معنای واقعی حاکم باشد عدالت در تمام ابعاد باید اجرایی شود که این امر منافع دشمنان را به خطر می‌اندازد.

وی یادآور شد: برای تحقق برنامه‌هایی که در سازمان مدنظر داریم نیازمند همکاری همه جانبه اهل قلم و هنرمندان هستیم.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان