۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آواربرداری ۲۲۰ واحد در منطقه زلزله‌زده گیلانغرب
کد خبر: ۲۶۹۱۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۹ ساعت: ۱۵:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین اعلام کرد:

آواربرداری ۲۲۰ واحد در منطقه زلزله‌زده گیلانغرب

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: تاکنون ۲۲۰ واحد از سوی اداره‌کل بنیاد مسکن استان قزوین آواربرداری شده و بیش از سه هزار پرونده برای معرفی به بانک‌های عامل و دریافت تسهیلات تکمیل شده است.

آواربرداری ۲۲۰ واحد در منطقه زلزله‌زده گیلانغرب
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در دیدار با آیت‌الله عابدینی امام جمعه قزوین اظهار کرد: در این زمینه اداره‌کل بنیاد مسکن استان در منطقه گیلانغرب برای بازسازی 202 روستا و شهر را در این منطقه برعهده دارد.

وی ادامه داد: 15 روستای بالای 50 درصد در منطقه گیلانغرب تخریب شده که اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب استان قزوین جزو ستادهای معین پیشرو در پی‌کنی، اجرای شناژ و فوندانسیون تا به امروز بوده است.

این مسئول یادآور شد: تاکنون طی ارزیابی‌های به عمل آمده در منطقه گیلانغرب، در مجموع 128 روستا شامل چهار هزار و 73 واحد شهری و روستایی از نوع احداثی و هشت هزار و 792 واحد از نوع تعمیری شهری و روستایی مورد کارشناسی قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در مجموع 12 هزار و 865 واحد شهری و روستایی مورد ارزیابی، کارشناسی و میزان خسارت وارده در زلزله استان کرمانشاه و شهرستان گیلانغرب انجام شده است. 

وی مطرح کرد: تا کنون 220 واحد از سوی اداره‌کل بنیاد مسکن استان قزوین آواربرداری شده و بیش از سه هزار پرونده برای معرفی به بانک‌های عامل و دریافت تسهیلات تکمیل شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان