۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کمک ۴۹۵ میلیون تومانی به ایتام تاکستان
کد خبر: ۲۶۹۱۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۹ ساعت: ۱۱:۱۷ ↗ لینک کوتاه

طی ۶ماهه نخست سال جاری محقق شد؛

کمک ۴۹۵ میلیون تومانی به ایتام تاکستان

حامیان و خیران تاکستانی بیش از ۴۹۵ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین طی شش ماهه نخست سال جاری به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

 کمک ۴۹۵ میلیون تومانی به ایتام تاکستان
فرهاد کُرد، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: دو هزار و 388 نفر از حامیان در این شهرستان حمایت مادی و معنوی 479 نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند.

وی افزود: حامیان وخیران تاکستانی بیش از 495 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین طی شش ماهه نخست سال جاری به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان تاکستان ادامه داد: کمک حامیان و خیران در این شهرستان به ایتام و فرزندان محسنین نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 در صد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه حامیان در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، درمانی و تحصیلی به ایتام و مشمولان طرح محسنین در پنج ماهه نخست امسال کمک کردند، گفت: طرح اکرام و ایتام با هدف مشارکت هرچه بیشتر خیران و نیکوکاران در کمک مادی و معنوی به ایتام و فرزندان محسنین اجرا شده است.

کُرد افزود: مردم نوعدوست تاکستان می‌توانند با شماره گیری سامانه همراه #028*7788* از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر خود، در کمک به ایتام به کمیته امداد یاری رسانند.

وی عنوان کرد: در شهرستان تاکستان پنج هزار و 855 نفر تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند که دو هزار و 402 نفر از مددجویان در مناطق شهری و سه هزار و 453 نفر در مناطق روستایی ساکن هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان