۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری صبح قزوین در ۲۴ ساعت گذشته
کد خبر: ۲۶۹۱۰۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری صبح قزوین در ۲۴ ساعت گذشته

برای گرفتن حقمان به FIFA و CAS مراجعه می‌کنیم و ولیعهد عربستان خریدار نقاشی «داوینچی» با قیمت بی‌سابقه ۴۵۰ میلیون دلار؛ از جمله پربیننده‌ترین اخبار <a href= 'http://www.sobheqazvin.ir' > خبرگزاری </a> <a href= 'http://www.sobheqazvin.ir' > صبح قزوین </a> در روز گذشته بودند.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری صبح قزوین در ۲۴ ساعت گذشته

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری صبح قزوین در روز گذشته (جمعه، 17آذر) را در اینجا مشاهده می‌کنید:

 

خریدار نقاشی «داوینچی» با قیمت بی‌سابقه 450 میلیون دلار، بن سلمان بوده است

منابع خبری می‌گویند ولیعهد عربستان که تلاش کرده از خودش چهره یک مصلح در حال مبارزه با فساد به نمایش بگذارد، ماه گذشته با پرداخت بیش از 450 میلیون دلار یکی از آثار نقاشی لئوناردو داوینچی را خریداری کرده است.

 

ادامه بحران هواپیماربایی در فرودگاه مهرآباد

در پنجمین روز از حادثه ربوده شدن هواپیمای خطوط هواپیمایی کویت و انتقال آن به فرودگاه مهرآباد هواپیماربایان با وجود به قتل رساندن 5 تن از مسافران کویتی و آمریکایی همچنان از تسلیم خودداری کردند.

 

تصویر زن در تبلیغات تلویزیون

هدف اصلی این پژوهش بررسی و مطالعه کلیشه‌های جنسیتی موجود در آگهی‌های بازرگانی است. برای نیل به این مقصود از نظریه نمایش جنسیت گافمن و فنای نمادین تاچمن استفاده نموده‌ایم.

 

اگر رأی به ضرر ما بود همان ابتدا می‌گفتم/ اظهارات دبیرکل AFC برای ما سند نیست/ برای گرفتن حقمان به FIFA و CAS مراجعه می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر رأی AFC به ضرر ما بود ما در همان ژاپن می‌گفتیم روال سابق است اما وقتی رویه تغییر کرد و رای به سود ما بود ما باید کنار هم باشیم و حقمان را بگیریم.

 

ایندیپندنت: آمریکا سیاست دیوسازی از ایران را کنار بگذارد

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در تحلیلی به قلم یک دیپلمات اسبق این کشور نوشته دولت آمریکا بایستی سیاست دیوسازی از ایران را کنار بگذارد.

 

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ز

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان