۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین عملکرد بسیج سازندگی قزوین در مناطق زلزله زده مطلوب است
کد خبر: ۲۶۸۹۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۴ ساعت: ۱۵:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مدیر آی تی وعاملین ذیحساب ستاد فرماندهی کل سپاه:

عملکرد بسیج سازندگی قزوین در مناطق زلزله زده مطلوب است

مدیر آی تی وعاملین ذیحساب ستاد فرماندهی کل سپاه گفت: عملکرد بسیج سازندگی استان قزوین در مناطق زلزله زده کرمانشاه قابل قبول بوده است.

عملکرد بسیج سازندگی قزوین در مناطق زلزله زده مطلوب است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمد هاشمی مدیر آی تی و عاملین ذیحساب ستاد فرماندهی کل سپاه امروز(سه شنبه) در بازدید از عرصه‌های بسیج سازندگی در استان قزوین حضور این سازمان در استان کرمانشاه را مثبت ارزیابی کرد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، فعالیت‌های اجرایی این سازمان را اثر بخش دانست و تصریح کرد: ارائه خدمت به مردم بویژه در مناطق محروم و کمک به سازندگی کشور نیاز امروز جامعه محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه نباید سازندگی در کشور وظیفه یک سازمان و یا نهاد دانست، تاکید کرد: روحیه جهادی با پیوند با روحیه انقلابی می تواند سازندگی همه عرصه ها را به دنبال داشته باشد.

هاشمی در بازدید از سد آبی خاکی کیخنان در آقابابا عنوان کرد: کمک به حل مشکلات مردمی از سوی سازمان بسیج سازندگی به طور حتم میزان اعتماد مردم به انقلاب را بیشتر خواهد کرد.

وی با اشاره به عملکرد سازمان بسیج استان قزوین در حادثه زلزله اخیر در کرمانشاه بیان کرد: حضور به موقع و موثر سپاه استان قزوین و بسیج سازندگی در کرمانشاه و کمک به سازندگی دو روستای قره بلاغ اعظم و بابا اسکندر بدون شک گامی موثر در کاهش آلام مردم منطقه زلزله زده است.

مدیر آی تی وعاملین ذیحساب ستاد فرماندهی کل سپاه اظهارداشت: همه دستگاه‌ها باید با الگوگیری از این نگاه جهادی، همراهی و همکاری با این نهاد جهادی را برای رفع محرومیت در دستور کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان