۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۸۸ درصد درخواست‌ها از سامانه "سامد" در حوزه اشتغال و تسهیلات است
کد خبر: ۲۶۸۹۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۴ ساعت: ۱۳:۲۹ ↗ لینک کوتاه

رییس مرکز مدیریت عملکرد وزارت کشور در قزوین:

۸۸ درصد درخواست‌ها از سامانه "سامد" در حوزه اشتغال و تسهیلات است

رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور گفت: ۸۸ درصد درخواست‌های مردم از سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) در حوزه اشتغال و تسهیلات است.

۸۸ درصد درخواست‌ها از سامانه "سامد" در حوزه اشتغال و تسهیلات است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ وجه الله خدمتگزار رییس مرکز مدیریت عملکرد وزارت کشور پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در استانداری قزوین اظهار کرد: سامانه سامد فرصت خوبی برای تحلیل درخواست های مردمی به شمار می‌رود.

وی افزود: با توجه به درخواست‌ها و نیازهای مردم، دستگاه‌های خدمات رسان باید همه امکانات و توانایی خود را به منظور پاسخگویی به آنان و رفع نیازهای اعلام شده به کار بگیرند.

خدمتگزار اضافه کرد: امیدواریم با همکاری مدیران و با تلاش استانداران مسیر خدمت رسانی به مردم هموارتر شود و همچنین حقوق شهروندی در دستگاه ها با جدیت بیشتری مورد پیگیری و توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مدیران باید دفاع از دستگاه خود را در محاکم قضایی جدی بگیرند، افزود: در برخی از دستگاه‌های دولتی دفاع از حقوق دولتی به درستی انجام نمی شود و این مشکل را در همایش پیش رو با رئیس جمهوری مطرح می‌کنیم.

این مقام مسئول گفت: دولت و وزارت کشور برای دفاع ازحقوق شهروندی مردم در دستگاه‌ها نیز تاکید جدی دارند.

وی در ادامه از اشتغال به عنوان یکی از نیازهای جدی کشور یاد کرد و گفت: از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواسته ایم برنامه خود برای اشتغال در هر استان را با توجه به استعداد و ظرفیت‌های هر منطقه تدوین کند تا استانداری‌ها در این حوزه گام‌های بیشتری بردارند.

استاندار قزوین در ادامه این دیدار عنوان کرد: در بحث حقوقی در دستگاه‌های دولتی ضعیف هستیم و در محاکم قضایی به دلیل دفاع ضعیف، احکام به نفع دیگران صادر می شود.

زاهدی افزود: علت این اتفاق دفاع نکردن یا بد دفاع کردن در دستگاه‌ها است که امیدواریم برای حل این مشکل تدبیر مناسبی اندیشیده شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان