۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خدمت‌رسانی‌ها به مردم زلزله‌زده کرمانشاه ادامه یابد
کد خبر: ۲۶۸۹۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۴ ساعت: ۱۳:۱۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

خدمت‌رسانی‌ها به مردم زلزله‌زده کرمانشاه ادامه یابد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای ستاد بحران استان قزوین گفت: خدمت‌رسانی‌ها به مردم زلزله‌زده کرمانشاه ادامه یابد تا نیازهای ضروری مردم به صورت کامل برطرف شود.

خدمت‌رسانی‌ها به مردم زلزله‌زده کرمانشاه ادامه یابد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار اعضای ستاد بحران استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، با تقدیر از خدمات ارائه شده این ستاد به مناطق زلزله‌زده غرب کشور، اظهار کرد: بهترین صدقه، صدقه عملی است که با اخلاص انجام شود و شما عزیزان با رفتن به استان کرمانشاه و کمک به مردم عزیز توفیق بزرگی نصیبتان شده است.

وی تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه شیعه و سنی در کنار هم قرار گرفته و دست یکدیگر را گرفتند که این مهم در نهایت به تحکیم هر چه بیشتر محبت و همدلی در جامعه انجامید.

امام جمعه قزوین بر ادامه خدمت‌رسانی‌ها به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تأکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به مردم همچنان ادامه پیدا کند تا به صورت کامل نیازهای ضروری مردم که عمده آن در شرایط کنونی سرپناه است، برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌ها و کارخانه‌ها همواره پای کار حل مشکلات مردم هستند و اگر ساماندهی‌ها و هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد، خدمات خوبی را می‌توان از آن‌ها دریافت کرد.

وی با تأکید بر اینکه کمک‌ها به هر میزانی که باشد، صاحب برکت خواهد بود، اضافه کرد: کمترین کمک‌های مردمی بدون توجه به میزان و مبلغ آن دریافت شود چرا که کمک‌های کم نیز برکت به همراه می‌آورد و همین کمک‌های کم زمانی که با هم جمع می‌شوند، مبالغ‌ قابل توجهی خواهند شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان