۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اجلاس استانی نماز با موضوع"نماز در فضای مجازی" برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۶۸۹۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۴ ساعت: ۱۲:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون استاندار قزوین:

اجلاس استانی نماز با موضوع"نماز در فضای مجازی" برگزار می‌شود

معاون استاندار از برگزاری اجلاس استانی نماز با موضوع"نماز در فضای مجازی" به عنوان حرکت عظیم فرهنگی۲۶ آذر ماه جاری در قزوین خبر داد.

اجلاس استانی نماز با موضوع"نماز در فضای مجازی" برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز در استانداری اظهار کرد: توجه به نماز به عنوان مهم ترین فریضه دینی قطعا باعث حفظ آبرو، عزت و حرمت اقامه کننده خواهد شد.

وی ادامه داد: با عنایت به این امر که اقامه نماز سرچشمه تمامی ارزش‌های دینی و اعتقادی است باید مورد توجه بیشتری واقع شود و در جامعه امروزی که فضای مجازی و دیجیتال محل ارجاع عمومی است، اطلاع رسانی و مقابله فرهنگی با هجمه‌های دشمنان ضرورتی انکارناپذیر است.

این مسئول ادامه داد: عنوان اجلاس بسیار هوشمندانه انتخاب شده است، با عنایت به اینکه بهره مندی از این فضا می‌تواند در ترویج این فریضه دینی بویژه در قشر نوجوان و جوانان موثر واقع شود.

وی تاکید کرد: فضای محیطی شهری باید رنگ و بوی اطلاع رسانی اجلاس استانی نماز گیرد و این حرکت عظیم فرهنگی ضرورت دارد که با مشارکت جدی تمامی مدیران و مسئولان رقم بخورد.

حبیبی اذعان کرد: در استان آمادگی لازم برای برگزاری اجلاس نماز وجود دارد و برنامه ریزی‌ها نیز در حال اجرایی شدن است.

وی عنوان کرد: اجلاس استانی نماز با موضوع"نماز در فضای مجازی" 26 آذر ماه جاری با حضور مدیران و مسئولان و فعالان عرصه ی نماز در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار میشود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان