۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تمام توافقات با غربی ها روی میز دولت در حال خاک خوردن است/ دست دولت در عرصه اقتصاد به شدت خالی است
کد خبر: ۲۶۸۹۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۴ ساعت: ۹:۱۲ ↗ لینک کوتاه

سید حسین نقوی حسینی در واکنش به سخنرانی روحانی:

تمام توافقات با غربی ها روی میز دولت در حال خاک خوردن است/ دست دولت در عرصه اقتصاد به شدت خالی است

عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به صحبت های روحانی مبنی بر اینکه "دولت یازدهم و دوازدهم باعث عزت امروز ایران در صحنه های بین الملل شده است" گفت: برجام هیچ حاصلی که نداشته بلکه عزت و اقتدار مردم ایران را هم زیر سوال برده است، عزت مندی که دولت از آن دم می زند از صدقه سری رزمندگان اسلام، سپاه پاسداران و سردار سلیمانی است نه دولت یازدهم و دوازدهم.

تمام توافقات با غربی ها روی میز دولت در حال خاک خوردن است/ دست دولت در عرصه اقتصاد به شدت خالی است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به سخنرانی حسن روحانی در جمع دانشجویان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز دانشجو گفت: خالی بودن دست رئیس جمهور از وعده های عمل نشده دلیلی بر صحبت های دیروز روحانی بوده است. دولت یازدهم و دوازدهم خواسته های مردم را در دولت یازدهم و دوازدهم برآورده نکرد زیرا دولت در مسائل اصلی کشور نتوانسته موفقیتی را به دست بیاورد.

 

در حوزه بیکاری و تولید با بحران مواجه هستیم

 

وی با اشاره به برجا بودن رکود حاکم بر اقتصاد کشور اظهار داشت: در حوزه تولید و بیکاری با بحران مواجه هستیم ولی دولت انگار نمی خواهد با واقعیت ها رو به رو شود! اخراج های دسته جمعی از ادارات دولتی و غیر دولتی و همچنین کارخانجات شهرک های صنعتی امروز به معضلی تبدیل شده که خانواده های مردم ایران را دچار آشوب کرده است.

 

نقوی در واکنش به صحبت های روحانی مبنی بر اینکه "دولت یازدهم و دوازدهم باعث عزت امروز ایران در صحنه های بین الملل شده است" نیز گفت: این حرف سخیفی است که دولت وصله عزت مندی امروز ایران در صحنه های بین المللی را به خود می چسباند! اگر نبود پیروزی رزمندگان اسلام در محور مقاومت و اگر نبود از جان گذشتگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان خلف مقام معظم رهبری از عزت ایران چیزی باقی نمی ماند. عزت مندی که دولت از آن دم می زند از صدقه سری رزمندگان اسلام، سپاه پاسداران و سردار سلیمانی است نه دولت یازدهم و دوازدهم.

 

تمام توافقات با غربی ها روی میز دولت در حال خاک خوردن است و آمارهای دروغ به مردم می دهد

 

وی در ادامه با انتقاد شدید از برجام تاکید کرد: برجام هیچ حاصلی نداشته، بلکه عزت و اقتدار مردم ایران را هم زیر سوال برده است. امروز تمام توافقاتی که با غربی های منعقد شده است روی میز دولت حسن روحانی در حال خاک خوردن است. آقای رئیس جمهور بیش 120  بازرگان و تاجر را به ایتالیا برد و اکثر قریب به اتفاق آنها توافقاتی را با غربی ها به انجام رساندند ولی شاهد هستیم که حتی 1 مورد از آنها نیز عملی نشده است!

 

نقوی تصریح کرد: شرایط امروز حاکم بر کشاورزی و صنعت ما بیان گر این است که این دولت واقعا دولت نا کار آمد و نا موفقی بوده است. در این زمان توقعی بیشتر از این نیست که رئیس جمهور در پشت تریبون دانشگاه بیاستد و آمار و ارقام دروغ و غیر واقعی  به مردم بدهد. باید آمار و ارقام واقعی را از مردم کوچه و بازار پرسید که حال و اوضاع  اقتصادی و کسب و کار شما در حال حاظر به چه صورتی است؟!

 

چون دست دولت خالی است راهی جز تنش آفرینی و حاشیه سازی ندارد

نماینده مردم ورامین در ادامه افزود:  حسن روحانی صحبت از تورم زیر 10% می کند در حالی امروز بالای 20% تورم در جامعه حاکم است و همه مردم شاهد این قضیه هستند. روحانی از ایجاد اشتغال چند صد هزار نفره می کند ولی در مقابل اخراج های گسترده را  در ادرات و کارخانجات را شاهد هستیم! توقعی بیشتر از حسن روحانی نیست که در این شرایط بحرانی در رسانه ملی بیاید و دعوای سیاسی درست کند و مردم را به جان هم بیاندازد تا جنجال ایجاد شود. حسن روحانی در جمع مردم شریف سیستان و بلوچستان از چیز هایی صحبت کرد که برای مردم اولویت نداشت.

 

وی همچنین درباره آزادی بیان که رئیس جمهور از آن یاد کرد نیز گفت: چون دست دولت خالی است راهی جز این ندارد که وارد تنش های سیاسی و حاشیه ای شود.  این دولت است که علیه روزنامه ها و نمایندگان مجلس مدام در حال شکایت کردن است، اگر در جایی به آزادی بیان خدشه وارد می شود مسبب آن خود دولت است. طرح این موضوعات در سخنرانی، فرار رو به جلو و توجه نکردن به مشکلات عدیده مردم که با آن دست و پنجه نرم می کنند راهی است تا ذهن مردم را منحرف کنند.

 

سید حسین نقوی حسینی ادامه داد: دولت حتی در مسئله موسسات مالی نتوانسته کاری انجام دهد تا جایی که پول مردم را هم نمی توانند بدهند چه برسد به سود آن، اخیرا بانک صادرات 600 نفر را اخراج کرده که برای زندگی و آینده خود برنامه ریزی داشته اند. امروز دولت فضای انتقاد را کاملا بسته است و هر کسی که از دولت حمایت کند زیر چتر حمایتی می رود وگرنه درب روزنامه های منتقد امروز به سادگی بسته می شود.

 

وی درباره دانشجوهای ستاره نیز گفت: امروز که وزارت علوم، سازمان سنجش، دانشگاه ها و .... دست دولت است و اگر دانشجوی ستاره داری هم هست در این دولت وجود دارد. اگر آقای روحانی راست می گوید با ابزارهای مختلفی که در دست دارد این دانشجوها را از ستاره شدن رها نمی کند؟! چرا این دولت همه تقصیر ها را به گردن دولت قبل می اندازد. باید گفت آقای روحانی شما خودت امروز قدرت را دست داری و اگر می خواستی تا به امروز ستاره دانشجوها را حذف می کردی.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان