۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اولین سامانه جامع مناسب‌سازی فضا و امکانات شهری رونمایی شد
کد خبر: ۲۶۸۹۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۳ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

توسط شهرداری قزوین؛

اولین سامانه جامع مناسب‌سازی فضا و امکانات شهری رونمایی شد

اولین سامانه جامع مناسب‌سازی و ایجاد قابلیت دسترسی به فضا و امکانات شهری برای آسیب مندان(معلولین و سالمندان) در قزوین رونمایی شد.

اولین سامانه جامع مناسب‌سازی فضا و امکانات شهری رونمایی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اولین سامانه جامع مناسب‌سازی و ایجاد قابلیت دسترسی به فضا و امکانات شهری برای آسیب مندان(معلولین و سالمندان) در استان قزوین توسط حسن رجبی از کارکنان روشندل معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین طراحی و راه‌اندازی شده است.

آیین رونمایی از این سامانه پیش از ظهر امروز(دوشنبه) با حضور علی صفری سرپرست شهرداری قزوین، معاون مالی و اداری، معاون شهرسازی و معماری، معاون توسعه و برنامه ریزی، مدیرعامل سازمان فاوا و سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین برگزار شد.

اولین سامانه جامع مناسب‌سازی و ایجاد قابلیت دسترسی به فضا و امکانات شهری در راستای تحقق عدالت اجتماعی، تعامل و ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و شهروندان، توسعه پایدار در سایه دسترس‌پذیری راه‌اندازی شده است.

این سامانه با قابلیت دسترسی و با هدف بسترسازی برای تحقق محیطی مناسب با فرصت های برابر در بخش‌های مختلف، از جمله شهرسازی، حمل و نقل، فرهنگی، خدماتی، ورزشی و تفریحی راه‌اندازی شده است.

گفتنی است؛ این سامانه به آدرس http://dastrespaziri.ir دارای برخی امکانات مانند آخرین احبار مناسب سازی و اطلاعیه‌های مرتبط، طرح‌های در دست اقدام، طرح‌های پیشنهادی، نظرات شهروندان، نظرات تشکل‌های مردم نهاد سالمندان، معلولین و جانبازان، نظرات دستگاه‌های مرتبط، الگوهای موفق فراملی، نمونه‌های موفق فراملی، آئین‌نامه‌ها و مقررات ملی، مصوبات شورای اسلامی شهر در رابطه با دسترس پذیر کردن فضا و امکانات شهری، صورت جلسه‌ها، همایش‌ها و مقالات تحقیقات و داده‌های علمی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان