۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سهراب مرادی طلای یک ضرب را از آن خود کرد/ ایوب پنجم شد
کد خبر: ۲۶۸۹۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۳ ساعت: ۱۰:۷ ↗ لینک کوتاه

وزنه برداری قهرمانی جهان - آمریکا

سهراب مرادی طلای یک ضرب را از آن خود کرد/ ایوب پنجم شد

سهراب مرادی در پایان حرکت یک ضرب وزنه برداری قهرمانی جهان مدال طلا گرفت.

سهراب مرادی طلای یک ضرب را از آن خود کرد/ ایوب پنجم شد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان از دوشنبه هفته گذشته در آناهایم آمریکا آغاز شده است که رقابت‌ها برای ملی‌پوشان کشورمان از امشب در دسته 85 کیلوگرم با حضور کیانوش رستمی و علی میری آغاز شد که در پایان کیانوش رستمی به مدال نقره حرکت یکضرب دست یافت.او با اوت شدن در دوضرب از کسب مدال این حرکت و همچنین مجموع هم بازماند.علی میری دیگر نماینده کشورمان هم با مجموع 348 کیلوگرم در رده هفتم قرار گرفت.

برهمین اساس در ادامه این مسابقات سهراب مرادی دارنده مدال طلای المپیک وسید ایوب موسوی 2نماینده کشورمان در دسته 94کیلوگرم به مصاف 9 وزنه بردار دیگر از کشورهای بلغارستان،کره،آلمان،آمریکا،برزیل،مصر،لیتوانی،ازبکستان وقطر رفتند.

حرکت یک‌ضرب:

سید ایوب موسوی در نخستین حرکت یک ضرب وزنه 166 کیلویی را انتخاب کرد که آن را از دست داد، اما در دومین حرکت موفق به مهار این وزنه شد. موسوی در حرکت سوم هم وزنه 171 کیلویی را مهار کرد. و در نهایت به مکان پنجم رسید.

سهراب مرادی آخرین وزنه‌برداری بود که بر روی تخته آمد که در اولین حرکت 176 کیلوگرم را بالای سر برد.او در حرکت دوم یک ضرب  وزنه 182 کیلوگرمی را مهار کرد.قهرمان المپیک در حرکت سوم هم وزنه 184 کیلوگرم را به راحتی بالای سر برد.

در این وزن سوبیروف از ازبکستان با 183 کیلو دوم و دیژبالیس از لیتوانی نیز در این وزن به مدال برنز دست پیدا کردند.

سهراب مرادی برای نخستین حرکت دوضرب وزنه 218 کیلوگرمی و موسوی وزنه 205 کیلوگرمی را درخواست کرده اند.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان