۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ارسال بیش از ۳۵ هزار قرص نان برای زلزله زدگان غرب کشور
کد خبر: ۲۶۸۹۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۳ ساعت: ۹:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رییس اتحادیه نانوایان استان قزوین خبر داد:

ارسال بیش از ۳۵ هزار قرص نان برای زلزله زدگان غرب کشور

رییس اتحادیه نانوایان استان قزوین گفت: تاکنون ۳۵ هزار و ۶۰۰ قرص نان از طرف اتحادیه نانوایان برای اعزام به مناطق زلزله زده تحویل بسیج اصناف شده است.

ارسال بیش از ۳۵ هزار قرص نان برای زلزله زدگان غرب کشور
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ بعد از گذشت چندین ماه از گله و شکایت نانوایان از ارزانی قیمت نان و عدم‌ تغییر قیمت توسط ستاد تنظیم بازار، بالاخره این ستاد با افزایش قیمت ۱۵درصدی این محصول موافقت کرد.

براساس تصمیمات گرفته شده از سوی این ستاد بنا شد از اول آذر ماه با توجه به کارگروه‌های تشکیل شده در هر استان این نرخ ها اجرایی شود.

رییس اتحادیه نانوایان استان قزوین از آخرین تصمیمات گرفته شده در این راستا خبر داد و اظهار کرد: بر اساس اعلام افزایش قیمت نان کمیته آرد و نان متشکل از نمایندگان استانداری، فرمانداری‌ها، اتحادیه نانوایان، سازمان بازرگانی و چند ارگان دیگر تشکیل شد.

وی افزود: تمام تصمیمات لازم و حتی آگهی نرخ افزایش نیز چاپ شده بود اما باتوجه به اعلام رئیس اتاق اصناف ایران این مسئله توقف یافت.

بهرامی در ادامه گفت: علت توقف مصوبه گرانی نان نارضایتی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از این افزایش قیمت بوده‌ و به همین منظور این مصوبه فعلا متوقف شده تا مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

توزیع ۱۲۰ هزار قرص نان بین زائرین کربلا

رییس اتحادیه نانوایان استان قزوین در خصوص حمایت صنف نانوایان از زائرین رابعین گفت: با همکاری اتحادیه نانواین استان در شهر مصیب عراق یک واحد نانوایی احداث کردیم که امسال برای سومین بار گروه ۱۶ نفره از نانوایان قزوین برای پخت نان صلواتی به آنجا اعزام شدند.

وی در ادامه بیان کرد: کارخانجات، اتحادیه و تعاونی نانوایان در تامین آرد، سبوس، مایع خمیر، نمک مساعدت لازم را در این زمینه داشتند.

بهرامی ابراز کرد: امسال حدود ۱۲۰ هزار قرص نان صلواتی در شهر مصیب در اختیار زائرین قرار گرفت.

وی در خصوص حمایت صنف نانوایان از مناطق زلزله زده بیان کرد: تاکنون ۳۵ هزار و ۶۰۰ قرص نان از طرف اتحادیه نانوایان برای اعزام به مناطق زلزله زده تحویل بسیج اصناف شده است.

بهرامی افزود: به طور متوسط روزانه حدود ۵ هزار قرص نان برای مناطق زلزله زده پخت شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان