۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سه تیم برتر مناظره دانشجویی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند
کد خبر: ۲۶۸۸۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۲ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی قزوین:

سه تیم برتر مناظره دانشجویی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی قزوین گفت: امسال بسیج دانشجویی با همکاری جهاد دانشگاهی لیگ مناظره را برگزار می‌کند و سه تیم برتر استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

سه تیم برتر مناظره دانشجویی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند
مهدی برزگر، در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین اظهار کرد: امام خمینی(ره) بسیج دانشجویی را در سال 67 با هدف پاسداری از اصول تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی بنیانگذاری کردند.

وی افزود: رسالت دانشجویان بسیجی همین عقلانیت، انصاف و مطالبه‌گری به موقع در دانشگاه و خارج دانشگاه برای پاسداری از اصول تغییرناپذیر است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین اذعان کرد: در دانشگاه‌ها باید برنامه‌های متنوعی برگزار شود تا به دور از فضای سیاسی برای تربیت نیروهای همطراز با انقلاب اسلامی گامی مثبت برداشته شود.

وی بیان کرد: دومین کنگره شهدای دانشجویی استان قزوین بزودی با حضور دکتر ولایتی هیئت موسس دانشگاه آزاد کشور و سخنرانی یکی از سرداران سپاه در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: 2آذرماه برنامه‌ای تحت عنوان گرامی‌داشت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی با حضور دانشجویان بسیجی تمام دانشگاه‌های استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم از دانشجویانی که در طول یک سال در زمینه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و اردویی موفق بودند و توانسته بودند دانشجویان بیشتری را با خود همراه کنند تقدیر به عمل آمد.

برگزاری کرسی آزاداندیشی
مسئول بسیج دانشجویی اذعان کرد: عملکرد، اهداف و رسالت بسیج دانشجویی در قالب تابلو و نوشته به صورت برپایی نمایشگاه در تمام دانشگاه‌های استان قزوین در معرض دید عموم دانشجویان قرار می گیرد.

برزگر با اشاره به برنامه‌های ۱۶ آذر گفت: در شانزدهم آذرماه کرسی و مناظره‌های آزاد اندیشی و جشن روز دانشجو را برای دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین پیش بینی کرده ایم.

این مسئول اعلام کرد: لیگ مناظره برای دانشجویان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش اطلاعات عمومی به صورت استانی با محوریت عفاف و حجاب برای خواهران و سیاسی_ اجتماعی برای برادران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: لیگ مناظره هرساله توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شد؛ اما امسال بسیج دانشجویی با همکاری جهاد دانشگاهی این لیگ را برگزار می‌کند و سه تیم برتر استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

برزگر ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه‌های روز دانشجو برگزاری کوهپیمایی ۲۰۰۰ نفره به همراه هدایای نفیس برای دانشجویان است.

مسئول بسیج دانشجویی در آخر گفت: مسابقات شنا و تیراندازی برای دانشجویان یکی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده در این روز است.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان