۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین آتش سوزي منزل مسکوني در قزوين+تصاویر
کد خبر: ۲۶۸۸۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۱ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

آتش سوزي منزل مسکوني در قزوين+تصاویر

فرمانده شيفت ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از اطفاي حريق منزل مسکوني در خيابان شهید بابایی قزوين خبر داد.

آتش سوزي منزل مسکوني در قزوين+تصاویر
سیدجمال حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پیرو تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 33 دقيقه بامداد روز شنبه 11 آذر ماه سال 1396، از وقوع آتش سوزي يک باب منزل مسکوني واقع در خيابان شهید بابایی قزوین ـ کوچه استاندارد خبر داده شد.

وی افزود: با وقوع این حادثه بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ايستگاه‌هاي شماره هفت غیاث آباد و 2 شهید بابایی را به محل حادثه رهسپار کرد.

این مسئول تصریح کرد: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل مشاهده کردند اتاق خواب واقع در طبقه دوم این واحد مسکونی طعمه حریق شده و شعله‌های آتش و دود به سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌ها است.

حسینی با اشاره به دود گرفتگی شدید محل حادثه افزود: نیروهای عملیاتی بی درنگ با قطع جریان گاز و برق نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کرده و با استفاده از دستگاه تنفسی و خاموش کننده‌های مخصوص آتش نشانی در کوتاهترین زمان و با حداقل خسارت ممکن شعله‌های آتش را خاموش و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کردند.

وي در پایان با بیان اینکه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید، بیان کرد: آتش نشانان پس از تخليه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ايمن‌سازي محل با تحويل صحنه حادثه به مالک ماموریت خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان