۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب استان قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۲۶۸۷۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۹ ساعت: ۱۰:۳۲ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان؛

استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب استان قزوین افتتاح شد

با حضور مسئولان استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب استان قزوین افتتاح شد.

استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب استان قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مراسم افتتاحیه استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عصر روز گذشته(چهارشنبه) با حضور آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین، استاندار قزوین و برخی ازمسئولان برگزار شد

این استخر دارای امکاناتی نظیر حوضچه آب سرد، سونای خشک، سونای بخار و جکوزی است و با 688 متر مربع مساحت ساخته شده است.

استاندار قزوین در آیین افتتاح این طرح ورزشی گفت: حضور گسترده نیروهای مسلح، سپاه و نیروی انتظامی و بسیج در سطوح مختلف جامعه نشان دهنده نقش موثر و تعیین کننده آنها در خدمت رسانی به مردم است.

عبدالمحمد زاهدی ادامه داد: برآمده از مردم بودن شاخصه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اسلامی و انقلابی بودن آنها است که این ویژگی را در کمک به مردم زلزله زده غرب کشور به خوبی مشاهده کردیم.

وی با اشاره به افتتاح این استخر افزود: تکمیل و بهره برداری از این استخر نشان دهنده یکی دیگر از ابعاد نیروهای مسلح است که خود را تنها به یک چهارچوب و یک مسیر محدود نکرده اند و در سازندگی و توسعه زیرساختی کشور نیز ایفای نقش می‌کنند.

این مسئول اذعان کرد: نیروهای مسلح ما از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر چهارچوب‌های کاری خود، مسئولیت عمومی و اجتماعی نیز برای خود قائل هستند که این همان تفاوت نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی با سایر کشورها است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان