۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نرخ بیکاری در قزوین ۱۱.۱ درصد است
کد خبر: ۲۶۸۷۶۴ نویسنده: مسعود بابایی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۹ ساعت: ۱۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان:

نرخ بیکاری در قزوین ۱۱.۱ درصد است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در تابستان سال جاری نرخ بیکاری به ۱۱.۷ میانگین در کشور و ۱۱.۱ درصد در استان قزوین تغییر کرده است.

نرخ بیکاری  در قزوین ۱۱.۱ درصد است
مسعود بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار کرد: براساس آمارهای موجود تعداد بیمه شدگان اجباری تا پایان ۶ماهه نخست سال جاری ۱۵۷هزار و ۲۴۴نفر بوده است.

وی با اشاره به آمار بیمه شدگان جدید در سال جاری افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه ۶هزار و ۶۷۸نفر بیمه شده جدید در استان داشتیم.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در ۶ماهه نخست سال جاری ۹هزار و ۲۶۷ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است.

بابایی تصریح کرد: این تعداد فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی استان که متولی ایجاد اشتغال هستند به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد بیشترین فرصت شغلی ثبت شده مربوط به اداره کل صنعت، معدن و تجارت بود که ۳هزار و ۶۱۲فرصت شغلی را در سامانه رصد به ثبت رسانده است.

این مسئول گفت: همچنین پس از آن کمیته امداد امام خمینی(ره) با ثبت ۲هزار و ۲۵۵ فرصت شغلی در سامانه رصد رتبه دوم ثبت فرصت‌های شغلی در سامانه رصد را به خود اختصاص داده است.

وی اذعان کرد: نرخ بیکاری کشوری در سال گذشته ۱۲.۴ و در استان قزوین ۱۱.۶بود که نشان از پایین تر بودن نرخ بیکاری استان از میانگین نرخ بیکاری کشور دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین در بهار سال جاری میانگین نرخ بیکاری کشور ۱۲.۶و استان قزوین ۱۰.۹ بود که این آمار در تابستان سال جاری به ۱۱.۷ میانگین نرخ بیکاری کشور و ۱۱.۱ نرخ بیکاری استان قزوین تغییر کرده است.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان