۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین نمایش صحنه‌هايي از شهر قزوين در سريال "رنج پنهان"
کد خبر: ۲۶۸۷۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۸ ساعت: ۱۰:۴۱ ↗ لینک کوتاه

نویسنده قزوینی تشریح می‌کند؛

نمایش صحنه‌هايي از شهر قزوين در سريال "رنج پنهان"

نويسنده قزويني سريال رنج پنهان گفت: بخشي از فيلمنامه سريال رنج پنهان در قزوين روايت مي شود؛ به همين جهت حضور تيم توليد در قزوين در راستاي استفاده از هویت تاریخی، معماری ویژه، گذشته انقلابی و هویت بخشی به کهن سرزمین قزوین صورت گرفت.

نمایش صحنه‌هايي از شهر قزوين در سريال "رنج پنهان"
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حميدرضا سبحاني نژاد يكي از نويسندگان سريال "رنج پنهان" اظهار كرد: تيم توليد رنج پنهان اول لغايت پنجم آذرماه سال جاري جهت تصويربرداري قسمت‌هايي از اين سريال در شهر قزوين حضور داشتند.

وی افزود: اين سريال به تهيه كنندگي رضا جودي و كارگرداني بيژن ميرباقري با حضور بازيگراني چون قطب الدين صادقي، بهنام تشكر، اتابک نادری، فرشید زارعی فرد، كاوه خداشناس، سمیرا حسینی، آزاده سديري و نسرين نكيسا در حال توليد است.

اين نويسنده قزويني با اشاره به لوكيشن‌هاي تصويربرداري اين سريال در قزوين گفت: تصوير برداري رنج پنهان با همكاري ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين در مجموعه دولتخانه صفوي، كليساي كانتور، مسجد جامع،‌ بازار و خيابان امام خميني(ره) قزوين انجام شد.

وی خاطرنشان كرد: بخشي از فيلمنامه اين سريال در قزوين روايت مي‌شود؛ به همين جهت حضور تيم توليد در قزوين در راستاي استفاده از هویت تاریخی، معماری ویژه، گذشته انقلابی و هویت بخشی به کهن سرزمین قزوین صورت گرفت.

سبحانی نژاد با اشاره به محتواي سريال گفت: اين سريال كه با محوريت انقلاب اسلامی و مبارزات گروه‌هاي سياسي در دوران ستمشاهی در حال توليد است دهه فجر سال جاري از شبكه سوم سيما به روي آنتن خواهد رفت.

نويسنده و هماهنگ كننده تيم توليد رنج پنهان در قزوين ضمن تشكر از مساعدت برخي نهادها در استان اظهار كرد: آقاي حضرتي مديركل ميراث فرهنگي،‌ صنايع دستي و گردشگري قزوين ضمن در اختيار قرار دادن اماكن تاريخي،‌ مشاوره‌هايي نيز به كارگردان ارائه داد،‌ ضمن اينكه سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري، معاونت فرهنگي، ‌اجتماعي سپاه صاحب الامر(عج)، مدير كل فرهنگ ارشاد اسلامي و فرمانده ناحيه امام حسن(ع) قزوين در پنج روز حضور تيم تصويربرداري مساعدت و همكاري لازم را با گروه به عمل آوردند.

وي در پايان افزود: به هر حال تصوير برداري به اتمام رسيد اما برخي ديگر از نهادها به رغم نامه نگاري و هماهنگي قبلي حاضر به همكاري نشده و به تعهدات خود عمل نكردند.

گفتنی است؛ عكس‌های این پروژه توسط مهدي افخمي اردشيري تهیه شده است.
انتهای پیام/2002

منبع: ایکنا قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان