۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تخلیه و بازدید سپتیک‌های سطح شهر در دستور کار سازمان
کد خبر: ۲۶۸۷۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۸ ساعت: ۱۰:۳۲ ↗ لینک کوتاه

رییس مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبرداد:

تخلیه و بازدید سپتیک‌های سطح شهر در دستور کار سازمان

باهدف آمادگی بیش تر در مقابله با آب گرفتگی‌های سطحی درسطح شهر قزوین و مناطق منصل شهری در فصل پاییز بازدید و تخلیه سپتیک های سطح شهر در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین قرار گرفته است.

تخلیه و بازدید سپتیک‌های سطح شهر در دستور کار سازمان
مجتبی منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده و نتایج بدست آمده آبکشی و لایروبی از سپتیک‌های این پل انجام می‌شود و انتظار می‌رود عملیات آبکشی با بکارگیری از 4عدد کفکش و دو دستگاه موتور برق و با استفاده از 6نفر نیروی انسانی ماهر و با نظارت کارشناسان این حوزه طی دو روز به پایان رسیده و در چرخه کاری قرار گیرد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: هم اکنون در زیر پل‌های غیر همسطح نصر، شهید مطهری، خلیج فارس، پیامبر اعظم (ص) و تمامی پل‌های ورودی نواحی منفصل که دارای تقاطع همسطح است، دارای سپتیک است.
 
وی تصریح کرد : تمامی سپتیک‌های سطح شهر بصورت مستمر مورد بازبینی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تمامی این سپتیک‌ها دارای شناسنامه فنی بوده که در صورت عدم وقوع بحران و تنها در شرایط معمولی و عادی تمامی این پستیک‌ها حداقل یک نوبت در سال مورد بازبینی قرار گرفته و نتیجه این بازدیدهای فنی جهت بهره برداری کارشناسان حوزه در شناسنامه آنها ثبت می‌شود.

منتظری با اشاره به فرا رسیدن فصول بارندگی و پیش بینی بارش‌های خوب در طول ماه‌های باقی مانده از سال جاری از تمامی همشهریان محترم خواست تا با عدم تخلیه هرگونه زباله در درون نهرهای درون شهر وعدم رها سازی نخاله های ساختمانی خود در مجاورت این انهار این سازمان را یاری کنند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین یادآور شد: متاسفانه در سال گذشته عدم همکاری بعضی از شهروندان با این سازمان و تخلیه زباله از سوی این همشهریان محترم در بعضی از نقاط شهری قزوین ضمن ایجاد مشکل برای ساکنان کوچه‌های این خیابان‌ها، هزینه‌های مالی فراوانی را به این سازمان تحمیل کرد.

منتظری در پایان افزود: هم اکنون این سازمان با برخورداری از دستگاههای مدرن و پیشرفته آماده هرگونه مقابله با بحران‌های احتمالی و رفع آبگرفتگی در تمامی معابراصلی و فرعی سطح شهر بوده و همشهریان محترم می‌توانند در صورت نیاز به این خدمات مراتب را باشماره 137 شهرداری قزوین در میان گذاشته تا در سریع ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر و خدمات فوریتی خود را ارائه کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان