۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حریق در فروشگاه مواد غذایی قزوین+تصاویر
کد خبر: ۲۶۸۷۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۸ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

حریق در فروشگاه مواد غذایی قزوین+تصاویر

فرمانده شيفت ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش آتش نشانان، آتش سوزي فروشگاه مواد غذایی در خیابان مولوی قزوين اطفاء شد.

حریق در فروشگاه مواد غذایی قزوین+تصاویر
تقي کريمي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد:  حادثه در فروشگاه مواد غذایی در ساعت 17 و 6 دقيقه روز یکشنبه پنجم آذر ماه سال 1396 رخ داد و پس از اطلاع رساني آن از سوي شهروندان، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بی درنگ آتش نشانان ايستگاه شماره سه مولوي و 6 نواب را به محل حادثه واقع در خيابان مولوي قزوین رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از 3 دقیقه به محل حادثه افزود: در جريان اين حادثه يک باب مغازه خوار و بارفروشي به دلایل نامشخصي طعمه حريق شده بود.

این مسئول ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل نسبت به ایمن سازی صحنه حادثه اقدام و با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه اطفاء حریق خود را به کانون آتش سوزی در قسمت انتهای فروشگاه رسانده و در کمترین زمان ممکن شعله های سرکش آتش را خاموش و از سرایت حریق به سایر قسمت‌های جلوگیری کردند.

فرمانده شيفت ايستگاه شماره سه آتش نشانی قزوين در ادامه یادآور شد: آتش نشانان پس از تخليه دود با استفاده از 2 دستگاه توربوفن و ايمن سازي کامل محل نسبت به تحويل مغازه به مالک اقدام و به ماموريت خود پايان دادند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اين حادثه به هيچ کس آسيبي نرسيد و علت بروز آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق این سازمان در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان