۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اطفاء حریق منزل مسکونی در روستای وثوق آباد+تصاویر
کد خبر: ۲۶۸۷۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۷ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

اطفاء حریق منزل مسکونی در روستای وثوق آباد+تصاویر

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان آتش سوزی منزل مسکوني ویلایی در روستای وثوق آباد قزوین اطفاء شد.

اطفاء حریق منزل مسکونی در روستای وثوق آباد+تصاویر
قدیر موسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۲۲ و ۴۴ دقیقه روز پنج شنبه ۲ آذر ماه سال ۱۳۹۶، از آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی ویلایی در روستای وثوق آباد قزوین خبر داده شد.

وی افزود: با وقوع حادثه بلافاصله تعداد هفت نفر از آتش نشانان ایستگاه شهید بابایی و باغ دبیر به همراه ۲ دستگاه خودروی ویژه اطفاء حریق در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند تمامی قسمت‌های این واحد مسکونی خالی از سکنه بشدت طعمه حریق شده و شعله های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌ها است.

معاون عمليات آتش نشاني شهرداري قزوين با اشاره به حضور عوامل اداره برق در محل حادثه اذعان کرد: آتش نشانان اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل نسبت به ایمن سازی صحنه حادثه اقدام کرده و با توجه به اظهارات مالک مبنی بر وجود تعدای کپسول گاز در محل، با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه اطفاء حریق از چند جهت به کانون حریق نزدیک شده و ضمن خنک کردن این کپسول‌ها به منظور جلوگیری از انفجار، سرانجام شعله های سرکش آتش را در کوتاه ترین زمان ممکن اطفاء و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کردند.

موسی خانی در خاتمه یادآور شد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل نسبت به تحویل محل حادثه به مالک اقدام کرده و به ماموریت خود پایان دادند.

وی گفت: در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و علت بروز آتش سوزی نیز از سوی کارشناسان واحد بررسی علل حریق این سازمان در دست بررسی است. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان