۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین گرشاسبی; آتش زدن باشگاه توسط ضد انقلاب؟ شاید رد گم کنی باشد/ وزیر ورزش درباره نفر پنجم هیأت مدیره پرسپولیس تصمیم می‌گیرد
کد خبر: ۲۶۸۶۹۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

گرشاسبی; آتش زدن باشگاه توسط ضد انقلاب؟ شاید رد گم کنی باشد/ وزیر ورزش درباره نفر پنجم هیأت مدیره پرسپولیس تصمیم می‌گیرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به خرابکاری گروهک ضد نظام مقابل در ساختمان این باشگاه، گفت: این مسائل در تخصص ما نیست و شاید رد گم کنی باشد اما پلیس امنیت همه چیز را به صورت ویژه بررسی خواهد کرد.

گرشاسبی; آتش زدن باشگاه توسط ضد انقلاب؟ شاید رد گم کنی باشد/ وزیر ورزش درباره نفر پنجم هیأت مدیره پرسپولیس تصمیم می‌گیرد

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در خصوص آتش‌سوزی مقابل باشگاه پرسپولیس که شب گذشته اتفاق افتاد، گفت: وقتی به من این موضوع را اطلاع دادند خیلی سریع خودم را به باشگاه رساندم. فیلمی که دوربین‌های مدار بسته باشگاه ضبط کرده است را دیدیم که فردی یک بطری مثل بطری شیر در دستش بود و بعد از یکی دو بار رد شدن از جلوی باشگاه آن را مقابل در پلمپ شده مجاور در اصلی باشگاه ریخت و بعد با کبریت آن قسمت را به آتش کشید و شدت آتش به گونه‌ای بود که خود این فرد که صورتش را پوشانده بود نزدیک بود در آتش بسوزد. دری که پلمپ شده در مجاورت در خانه یکی از همسایگان باشگاه بود و حالا پلیس امنیت به صورت جدی به این موضوع ورود کرده تا عامل یا عاملان این سوء قصد و آتش‌سوزی مشخص شوند.

وی در خصوص فیلمی که در این باره منتشر شده و آنها خود را عضو یک گروهک ضد انقلاب معرفی می‌کنند، تصریح کرد: این مسائل در تخصص و حیطه کاری ما نیست. شاید آنها می‌خواستند رد گم کنند. قرار است پلیس امنیت به صورت ویژه و تخصصی این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و مطمئنا پس از مشخص شدن زوایای گوناگون این اتفاق آن را رسانه‌ای خواهیم کرد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد دیدار با برانکو که روز گذشته اتفاق افتاد و اینکه خروجی این جلسه که برای تمدید قرارداد با این مربی کروات انجام شده بود، گفت: قرار است بعد از هر بازی با آقای برانکو نشستی داشته باشیم و در خصوص مسائل و موارد مختلف با یکدیگر بحث و بررسی انجام دهیم. دیروز هم صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد انجام شد و به جمع‌بندی خوبی هم رسیدیم. هر چند که آقای برانکو عنوان کرد که یکی دو روز برای فکر کردن زمان می‌خواهد و بعد از آن جواب ما را خواهد داد. البته باید بگویم که من فکر می‌کنم همکاری ما با آقای برانکو ادامه‌دار خواهد بود. 

گرشاسبی درباره برخورد باشگاه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند بابت حاشیه‌هایی که در یکی دو هفته اخیر به وجود آورده بود، افزود: ما به این موضوع بلافاصله ورود کردیم. بعد از آن بیرانوند چندین بار عذرخواهی کرد. ما هم جریمه‌ای برای او در نظر گرفتیم و او قول داد که دیگر چنین اقداماتی را انجام ندهد. البته جا دارد که از هواداران پرسپولیس به صورت ویژه تشکر کنم. چرا که آنها گذشت کردند و در بازی با پارس جنوبی جم هم دیدیم که بیرانوند را تشویق کرده و به او روحیه دادند. 

وی در خصوص اینکه برانکو برای آماده‌سازی پرسپولیس در نیم‌فصل آیا برنامه‌ای هم داده یا نه، گفت: ما با او در این باره صحبت کردیم و قرار است برانکو تا چند روز آینده برنامه مدنظرش را به ما ارائه دهد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه با خروج علی‌اکبر طاهری از هیأت مدیره این باشگاه آیا قرار است کسی به هیأت مدیره پرسپولیس اضافه شود یا نه، تصریح کرد: این مسائل در اختیار وزیر ورزش و جوانان است. قطعا آقای سلطانی‌فر در این باره تصمیم‌گیرنده خواهد بود و این موضوع بنا به تشخیص اوست. 

گرشاسبی در خصوص اینکه بحث سرپرستی او تا چه زمانی ادامه‌دار خواهد بود، گفت: همانطور که می‌دانید علی‌اکبر طاهری هم حدود 2 سال و نیم به صورت سرپرست باشگاه را اداره می‌کرد. مهم این نیست که چه سمتی داشته باشیم بلکه مهم این است که کارها روی روال انجام شود. بحث انتخاب مدیرعامل هم در اختیار مجمع است. هر چند زمانی که طاهری به مرخصی رفت با نظر اعضای هیأت مدیره به عنوان سرپرست موقت کارها را انجام می‌دادند اما الان با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست کار می‌کنند. به اعتقاد من این ابلاغ‌ها مهم نیست بلکه مهم فردی است که کار می‌کند و نباید کم بگذارد. باید کارهای بزرگی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس انجام داد. امروز هم که تمرین تعطیل است ما در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدیم تا کارهایی برای بهبود وضعیت پرسپولیس انجام دهیم. 

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان