۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سپاه قزوین از استان‌های پیشتاز در خدمات رسانی به مناطق زلزله‌زده بود
کد خبر: ۲۶۸۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۴ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

سپاه قزوین از استان‌های پیشتاز در خدمات رسانی به مناطق زلزله‌زده بود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تقدیر از حضور خوب سپاه استان قزوین در مناطق زلزله زده، گفت: سپاه استان قزوین از استان‌های پیشتاز در خدمات رسانی به مناطق زلزله‌زده بود.

سپاه قزوین از استان‌های پیشتاز در خدمات رسانی به مناطق زلزله‌زده بود
سردار نعمان غلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: زلزله کرمانشاه از حوادث تلخی بود که در چند سال اخیر روی داد؛ اما بعد از آن جلوه‌هایی شیرین و جذاب از عظمت ملت ایران و به صحنه آمدن مردم رقم خورد.

وی افزود: یکی از این جلوه‌ها نقش و حضور سپاه و بسیج در صحنه است که با تمام توان به یاری مردم زلزله زده شتافتند و هرکدام مانند سال‌های دفاع مقدس با رویکردی جهادی مسئولیت رسیدگی به بخشی از این حغرافیا را بر عهده گرفتند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه این نگاه و رویکرد جهادی را امروز می‌توان در سطح مناطق زلزله زده مشاهده کرد، ادامه داد: استان‌ها هر کدام با ابتکارات و خلاقیت متعدد وارد میدان شدند و سعی کردند با دلجویی از خانواده‌های آسیب دیده، توزیع امکانات مرهمی بر دل مردم زلزل زده باشند.

وی افزود: استان قزوین از استان‌های پیشتاز در خدمت رسانی و همچنین پیگیری هماهنگی دستگاه‌ها و حل مشکلات مردم بوده است.

غلامی بیان کرد: با توجه به توانی که استان قزوین در مناطق معین خود در دو روستای بابا اسکندر و قره بلاغ اعظم به کار برده، آرامش در این منطقه مشاهده می‌شود و امیدواریم در گام بعدی با کمک دولت بتوانیم بازسازی را در مناطق را آغاز کنیم.

وی در پایان با تقدیر از حضور گروه‌ها و همچنین نیروهای جهادی استان قزوین در مناطق زلزله زده یادآور شد: حضور مسئولین سپاه در این منطقه جهادی بوده و بسیار قابل تقدیر است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان