۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین هرکس برخلاف آرمان‌های انقلاب فعالیت کند، خائن است
کد خبر: ۲۶۸۶۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۴ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص):

هرکس برخلاف آرمان‌های انقلاب فعالیت کند، خائن است

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: هر کس بر خلاف آرمان‌های انقلاب و پیشرفت کشور فعالیت کنند در نظر ما خائن محسوب می‌شوند.

هرکس برخلاف آرمان‌های انقلاب فعالیت کند، خائن است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سردار سالار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) شب گذشته(جمعه) در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مسجد محمدیه شینقر اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس و در عملیات فاو، حافظ اسد رئیس جمهور وقت سوریه به کشور ما کمک می‌کرد یا به نوعی بیطرف و علیه ما نمی‌جنگید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ژنرال‌های سوریه در زمان دفاع مقدس می‌گفت شما یک نعمتی دارید که به واسطه آن در این جنگ هشت ساله پیروز شدید و آن کسی نیست جز سید روح الله خمینی(ره) که این نعمت را هر کشوری داشته باشد خیلی کارها می‌تواند انجام دهد.

فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: بسیج دومین کار مهم امام راحل بود که به واسطه آن تمامی قله‌ها را فتح خواهد کرد، بسیج یعنی مردمی کردن همه امکانات موجود در کشور جهت پیشرفت و آبادانی کشور و صرفا یک نیروی نظامی نیست و با این بسیج قله های رفیع فتح خواهد شد.

وی ابراز کرد: بسیج مختص یک مکان و زمان نیست، بلکه بسیج یک تفکر است که بزودی دست به کارهای بزرگتری دست خواهد یافت چنانکه تا کنون به این موضوع دست یافته است.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: در درون بسیج ملی گرایی را می‌بینیم، قومیت و قومیگرایی دیده می‌شود، بسیج در غالب روشنگری و درونگرایی اقدامات زیادی انجام داده است، بسیج به صورت جامع و کامل حضور منطقی در تمامی عرصه‌ها پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج واقعا شجره طیبه است، گفت: این شجره طیبه حقیقتا یک واژه با معناست که آرام آرام رشد می‌کند و چون بسیج بزرگ و وسیع است، امکان وجود برخی افراد نادرست هم وجود دارد که به آرامی دست آنها را از این سازمان کوتاه خواهد کرد.

آبنوش تأکید کرد: امروز باید همه بسیجی باشیم که رهبری در این زمینه فرمودند کسانی که در جامعه به فکر پیشرفت و آبادانی هستند، بسیجی هستند و هر کس برخلاف آرمان‌های انقلاب و پیشرفت کشور فعالیت کنند در نظر ما خائن محسوب می‌شوند.

فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به وضعیت کنونی منطقه خاورمیانه اظهار داشت: امروز یک منطقه امن از یمن تا ترکیه برای کشور عزیزمان بوجود آمده که برکت وجود تفکر بسیج است، هم اکنون این موفقیت‌های اخیر کشورهای مسلمان منطقه بدلیل وجود بسیج مردمی این کشورها بوده است.

آبنوش در پایان یادآور شد: امروز باید همه با هوشیاری کامل و بصیرت و تبعیت از مقام معظم رهبری در صحنه‌ها حضور داشته باشیم و در مقابل فتنه ها بایستیم و در برابر مشکلات کنونی پیروز شویم.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از بسیجیان نمونه اقبالی شرقی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان