۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نماینده ولی‌فقیه در قزوین پیروزی بر داعش را تبریک گفت
کد خبر: ۲۶۸۶۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

با صدور پیامی؛

نماینده ولی‌فقیه در قزوین پیروزی بر داعش را تبریک گفت

نماینده ولی‌فقیه در استان باصدور پیامی نابودی گروه تکفیری_صهیونیستی داعش را تبریک گفت.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین پیروزی بر داعش را تبریک گفت
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین باصدور پیامی نابودی گروه تکفیری_صهیونیستی داعش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
💠 وقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا
و بگو حق فرا رسيد و باطل مضمحل و نابود شد و باطل نابود شدني است.
(اسراء / ۸۱)

همزمان با هفته شجره طیبه بسیج، خبرهای بسیار مبارکی از پایان سیطره‌ گروهکی صهیونیستی تکفیری موسوم به داعش که حدود 6 سال در کشورهای سوریه و عراق رویای حکومت به سر می پروراند، شنیده شد.

گروه تروریستی داعش به فضل خداوند متعال، با عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و درایت و مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و به فرماندهی سردار شجاع سپاه اسلام سرلشکرحاج قاسم سلیمانی و با نقش آفرینی و رشادت های جوانان بسیجی این سرزمین و دیگر کشورهای اسلامی درهم شکسته شد.

صهیونیسم جهانی، وهابیت و آمریکای خبیث قصد داشتند با نقشه های شوم خود و ایجاد نا امنی در منطقه غرب آسیا و با اختلاف افکنی بین برادران شیعه و سنی، جلوه ای وارونه از اسلام ناب محمدی را با نام دولت اسلامی عراق و شام در منطقه مستقر کنند که دست به هر جنایتی اعم از کشتن مردان، زنان و کودکان به فجیع ترین اشکال، زنده به گور کردن در گورهای دسته جمعی و جنایت های بی شمار دیگر بزند.

خدا را شاکریم که فتح الفتوح جبهه مقاومت اسلامی و پایان حیات پلید این لشکریان کفر و نفاق با فتح شهر بوکمال سوریه شکل گرفت و وعده سردار دلاور نیروی قدس سپاه محقق شد.
تردیدی نیست که هدف اصلی داعش در منطقه، ایران اسلامی بود و پایان عمر این گروهک نیز به فرماندهی دلاور مردان همین سرزمین اسلامی رقم خورد چرا که «و مکروا و مکر اللَّه واللَّه خیر الماکرین».

این جانب بر خود لازم می دانم پیروزی جریان مقاومت بر داعش را به محضر بقیه الله الاعظم (عج)، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز، سردار پر افتخار اسلام سرلشکر سلیمانی، خانواده یکایک شهدای مدافع حرم از نیروی قدس، ارتش جمهوری اسلامی، بسیج عزیز ، حشد الشعبی ، رزمندگان مجاهد فاطمیون، حیدریون، زینبیون، حزب الله لبنان ، و مسلمانان کشورهای عراق و سوریه و همه مردم و ملت های آزاده جهان تبریک عرض کنم. اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم.

عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان