۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کاویانی‌نژاد و میرزازاده به رده‌بندی رفتند/ دلخانی در گروه شانس مجدد
کد خبر: ۲۶۸۵۹۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کاویانی‌نژاد و میرزازاده به رده‌بندی رفتند/ دلخانی در گروه شانس مجدد

مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان (امیدها) از صبح امروز در حال برگزاری است.

کاویانی‌نژاد و میرزازاده به رده‌بندی رفتند/ دلخانی در گروه شانس مجدد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در 4 وزن دوم از صبح امروز در شهر بیدگوشچ لهستان در حال برگزاری است که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان رفته‌ا‌ند.

امین کاویانی‌نژاد در وزن 66 و امیرمیرزازاده در 130 کیلوگرم با شکست مقابل حریفان خود گام به دیدار رده‌بندی گذاشتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در 4 وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 3 بر یک مقابل لوییز اورتا سانچز از کوبا به پیروزی رسید، اما در دور بعد با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کاوانا کشتی‌گیر ژاپنی شد، اما با توجه به حضور حریفش در فینال، دلخانی باید در گروه بازنده‌ها ابتدا به مصاف کشتی‌گیری از اوکراین و در صورت پیروزی سپس برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده بلغارستان خواهد رفت. در این وزن 22 نفر وزن‌کشی کرده‌اند.

در وزن 66 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند امین کاویانی‌نژاد در دور اول با نتیجه 8 بر صفر مانیش از هند را شکست داد. وی در دور دوم و مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل بیک کانوربایف از قرقیزستان با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت. کاویانی‌نژاد در این مرحله نیز با نتیجه 4 بر 2 از سد تاکاهاشی از ژاپن گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 5 بر 2 مغلوب آلن میرزویان از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر یک مغلوب بُرهان آکبوداک از ترکیه شد. وی برای ادامه کار و تلاش برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

در وزن 130 کیلوگرم که 22 نفر به روی باسکول رفته‌اند، امین میرزازاده در دور اول سینگ مهارس از هند را با نتیجه 10 بر یک مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر صفر از سد منصور شادوکائف از قزاقستان گذشت. میرزازاده در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی عبدالطیف احمد محمد از مصر را با نتیجه 7 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر مغلوب زویادی پاتاریدزه، قهرمان جوانان جهان از گرجستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان