۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین داعشی‌های مقیم روزنامه‌های وطنی
کد خبر: ۲۶۸۵۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱ ساعت: ۱۰:۲۲ ↗ لینک کوتاه

یادداشت؛

داعشی‌های مقیم روزنامه‌های وطنی

داعشی های وطنی همان هایی هستند که با کنایه های زهر آلودشان، پیوسته و مدام ، قلبهای داغدار و جگر های سوخته خانواده شهدای مدافع حرم را نشانه می رفتند .

داعشی‌های مقیم روزنامه‌های وطنی
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، دکتر محمد صادق کوشکی طی یادداشتی در کانال تلگرامی اش درباره ویژگی های داعشی های وطنی نوشت:

۱-هر چند از شر دولت داعش خلاص شدیم، اما خدا کند سردارانی پیدا شوند و شر داعشی‌های مقیم برخی روزنامه‌های وطنی را از سر ملت کم کنند.

۲-انصافا باید اعتراف کنیم که داعشی های عراق و شام، جوانمرد تر و بامرامتر از داعشی های مقیم برخی روزنامه های وطنی بودند و اگر باقی می ماندند، بعید نبود که برای گذراندن آموزشهای تکمیلی در عرصه هایی مانند: بی وجدانی، بی شرافتی، وقاحت و....در محضر داعشی های مقیم مطبوعات وطنی زانو بزنند و شاگردی کنند .

۳-داعشی های مطبوعات ایرانی ، همان هایی هستند که شش سال پیش در روزنامه هایشان ، حضور مدافعان حرم در سوریه را محکوم کرده و مدافعان حرم را مدافعان دیکتاتوری خاندان اسد، نامیدند و حتی برای حفظ ظاهر هم ،حاضر نشدند از این تحلیل و توصیف احمقانه عذر خواهی کنند.  

۴-داعشی های وطنی همان هایی هستند که با افتخار ، تا مدتها تحلیلها و تفسیرهای رسانه های سعودی درباره مشارکت بچه های سپاه در «سرکوب و قتل عام مردم سوریه » را در روزنامه هایشان ترجمه و چاپ می کردند و سپاه و نظام را به این دلیل ، مستحق سرزنش و نکوهش میخواندند.

۵- داعشی های وطنی همان هایی هستند که ، با اصرار تمام در فضای مجازی به دنبال اثبات حقوقهای میلیونی مدافعان حرم بودند . و کنایه های زهر آلودشان، پیوسته و مدام ، قلبهای داغدار و جگر های سوخته خانواده شهدای مدافع حرم را نشانه می رفت .

۶-داعشی های وطنی همان هایی هستند که ، لحظه و ثانیه ای از تهاجم به سپاه و بسیج و آمران به معروف و حجاب و عفاف و حکومت دینی و  مقدسات اسلامی در روزنامه ها و مجلاتشان غافل نشده اند ، همان هایی که به صراحت در روزنامه هایشان قصاص را «ضد انسانی » خواندند و امام و نظام را برای اجرای عدالت در حق تروریستهای مجاهد خلق، جنایتکار و ظالم لقب داده اند.

۷- راستی تا کی باید این داعشی های خون خوار تر از «البغدادی » را تحمل کنیم . آیا روزی خواهد رسید که پاک سازی عرصه رسانه های داخلی از لوث وجود داعش را جشن بگیریم؟


انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان