۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین چرا کسی پاسخگوی انتصاب در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیست؟
کد خبر: ۲۶۸۵۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱ ساعت: ۹:۸ ↗ لینک کوتاه

یک انتصاب و صدها سوال بی جواب؛

چرا کسی پاسخگوی انتصاب در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیست؟

در حالی که بیش از یک هفته از انتصاب در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری می گذرد اما تا به امروز هیچ کدام از مسئولین شهری پاسخی برای این انتصاب ندارند.

چرا کسی پاسخگوی انتصاب در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیست؟
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ شاید همان روزی که خبر انتصاب صفری به عنوان سرپرست شهرداری قزوین در جلسه ای با حضور برخی افراد بی مسئولیت در استان اعلام شد، خوش بینی های زیادی در رابطه با صفری وجود داشت اما هرچه که جلوتر می‌رویم این حس به وجود می‌آید که شاید نگاه خوش بینانه به مدیریت صفری در شهرداری قزوین ساده لوحانه است.

صفری در حالی سرپرست شهرداری قزوین شد که مشخص بود این انتصاب سفارشی بوده و برخی افراد مشخص که در چند سال اخیر بارها از سوی مردم و حتی شورای نگهبان قانون اساسی رد صلاحیت شده اند تلاش دارند تا کنترل شهرداری قزوین را به دست بگیرند.

در این بین کمتر کسی فکر می‌کرد که صفری اینگونه برای حفظ صندلی خود عنان شهر را به دست افراد دیگر بسپارد تا جایی که پای افرادی به عنوان مدیر به شهرداری باز شود که هیچ سنخیتی نه تنها با مدیریت بلکه با مسئولیت خود داشته باشند.

هرچند در چند ماه اخیر اسامی متفاوت و بهت آوری برای قسمت‌های مختلف شهرداری شنیده می‌شد، اما انتخاب درافشانی به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بهت جریان اصلاحات را نیز بر عهده داشت.

درافشانی که پیش از این هیچ سابقه مدیریتی را در کارنامه خود نداشت، به یکباره و در سکوت کامل جایگزین وزیری نژاد شد.

انتصاب سردبیر هفته نامه تابان که متعلق به محمد علیخانی فرزند شیخ قدرت علیخانی؛ یکی از افرادی که در جلسه انتصاب صفری به عنوان سرپرست شهرداری حضور داشت سوالات متعددی را در اذهان همگان ایجاد کرد اما جالب اینجاست هیچ کس حتی خود در افشانی نیز حاضر نیست پاسخی برای این انتصاب داشته باشد.

با نگاهی ساده به سابقه نه چندان پیچیده درافشانی در شهر قزوین به راحتی می توان مشاهده کرد که وی تنها سابقه سردبیری در رسانه علیخانی و همچنین مسئولیت روزنامه ایران در قزوین را داشته است.

شاید بتوان با کمی اغماض، خزانه داری وی در هیئت مدیره خانه مطبوعات را نیز جزو سوابق وی به حساب آورد.

این در حالی است که درافشانی هیچ سابقه مدیریتی درخشانی در سابقه خود ندارد و از همه مهم تر وی حتی رابطه استخدامی با دولت را نیز ندارد و این نکته عجیب ترین سوالی است که ذهن را درگیر خود می‌کند.

این انتصاب شاید برای خود درافشانی هم شوکه کننده بوده تا جایی که او که خود از خانواده اصحاب رسانه است در هفته اخیر حتی حاضر نیست به سوالات خبرنگار قزوین خبر پاسخ دهد و تنها تلاش میکند زمان مصاحبه را به زمانی نامعلوم موکول کند.

گروسی، مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری های استان قزوین نیز گفتگوی تلفنی در رابطه با این انتصاب را به دلیل نوع حساسیت آن!!! به گفتگویی حضوری موکول می‌کند. اما سوال اینجاست که چرا این انتصاب حساس بوده و کلمات برای آن دارای بار منفی و مثبت هستند به طوری که فقط می توان در رابطه با آن حضوری صحبت کرد؟

در هرحال این انتصاب نوید روزهایی بد را برای شهرداری دارد. روزهایی که شهردار قزوین تنها مبصری برای نظم در آن تبدیل می‌شود و مدیریت شهری در قزوین به دست افرادی در بیرون از شهرداری سپرده خواهد شد.

صفری باید تکلیف خود را با این نوع انتصاب‌های بدون پشتوانه تخصصی روشن کند و برای مردم تبیین کند که جایگاهش در شهرداری کجاست؟
انتهای پیام/2002

منبع: قزوین خبر

دیدگاه ها

عزیزی / ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

ای برادر همان زمان هم که شورای شهر به انتصاب شهردار فعلی قزوین رای دادند طبق دستور مقامات بظاهر روحانی وبه باطن ظلمانی بود . ایجاد حیاط خلوت در شهرداری برای انواع اقدامات توسط کسی که اساسا سایستگی این مسئولیت را ندارد از برنامه های قدر قدرتان قوی شوکت و البته خدا نشناس است که شهردار بینوای از چاکران د رگاه آنهاست .این ها وبسیار دیگر از این ها را مردم مطلع هستند ولی پناه گاهی ندارند .از این انتصابات به وفور در استانداری قزوین که توسط استاندار قبلی انجام شدرا هم میتوان دید.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان