۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین جایگاه ایستگاه ما مناسب نیست/ نظارت بازرس‌های مسیر مهرگان- قزوین ضعیف است
کد خبر: ۲۶۸۵۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۳۰ ساعت: ۱۵:۳۲ ↗ لینک کوتاه

رانندگان معترض مسیر قزوین – مهرگان:

جایگاه ایستگاه ما مناسب نیست/ نظارت بازرس‌های مسیر مهرگان- قزوین ضعیف است

رانندگان تاکسی‌های مسیر قزوین – مهرگان با گلایه از نبود جایگاه مناسب برای ایستگاه تاکسی گفتند: متاسفانه برخورد جدی با مسافربرهای شخصی نمی‌شود و نظارت و بازرسی‌ها ضعیف است.

جایگاه ایستگاه ما مناسب نیست/ نظارت بازرس‌های مسیر مهرگان- قزوین ضعیف است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ رانندگان تاکسی‌های مسیر قزوین - مهرگان پیش از ظهر امروز(سه شنبه) به دلیل عدم برخورداری از ایستگاه مناسب در قزوین تجمع کرده و با نصب بنری بر روی تاکسی‌های خود اعلام کردند که از جابجایی مسافر معذور هستند.

رانندگان تاکسی‌های مسیر قزوین – مهرگان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفتند: مشکل اصلی امروز ما جایگاه ایستگاه مسیر قزوین – مهرگان است که در پارک سوار واقع شده و مسافران کمتری برای سوار شدن به این منطقه مراجعه می‌کنند.

این رانندگان معترض اذعان کردند: اکثر مسافرانی که در قزوین حضور دارند برای برگشت به منازلشان به چهارراه ولیعصر مراجعه می‌کنند و به علت نبود تاکسی مسیر مهرگان، سوار خودروهای شخصی‌ می‌شوند.

این رانندگان تجمع کننده با گلایه از استفاده مسافران از خودروهای شخصی عنوان کردند: متاسفانه هیچ مسئولی به گلایه‌های ما رسیدگی نمی‌کند، مشکلات خود را در حوزه خطوط قزوین- مهرگان به فرمانداری شهرستان البرز، بخشداری و شهرداری محمدیه منتقل کرده ایم اما تا به امروز فقط وعده داده اند.

این رانندگان معترض تصریح کردند: از سال 91 ایستگاه مسیر قزوین- مهرگان راه اندازی شده و تا به امروز 5 بار جایگاه این خطوط تغییر کرده است؛ واقعا مسئولان درک می‌کنند راننده ای که از ساعت 4 صبح برای کسب درآمد خانواده اش سر ایستگاه حاضر می‌شود اما 5 ساعت بدون مسافر می‌ماند یعنی چه؟

این رانندگان قزوینی ابراز کردند: ما از این گلایه مندیم که پس از مدت زیادی که در حال انتقال مشکلات خود هستیم هنوز مسئولی پیگیر حل مشکلات ما نشده است.

این رانندگان معترض گفتند: مشکل دیگر ما در حوزه نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها در مسیر قزوین-مهرگان و خود شهرک مهرگان است؛ متاسفانه برخورد جدی با مسافربرهای شخصی نمی‌شود و نظارت و بازرسی‌ها ضعیف است.

این رانندگان قزوینی در پایان عنوان کردند: بسیاری از تاکسی‌های خط قزوین- محمدیه به دلیل اینکه منزل آنها در مهرگان است به راحتی در داخل شهرک مسافرکشی می‌کنند و نظارتی بر عملکرد آنها نیست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان