۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین احداث ۲۰۰ مسکن برای مددجویان زلزله زده کرمانشاه
کد خبر: ۲۶۸۵۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۳۰ ساعت: ۷:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد قزوین اعلام کرد:

احداث ۲۰۰ مسکن برای مددجویان زلزله زده کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: منازل مددجویان آسیب دیده در زلزله با تسهیلات، منابع داخلی کمیته امداد و کمک خیران بازسازی خواهد شد.

 احداث ۲۰۰ مسکن برای مددجویان زلزله زده کرمانشاه
مجید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فوری پس از وقوع زلزله ارائه خدمات امدادی و تأمین مایحتاج اولیه زندگی افراد زلزله زده است که کمیته امداد استان قزوین در بخش دوم کار با جدیت وارد شده است.

وی ادامه داد: اقدامات کمیته امداد استان در کنار استمرار خدمت رسانی به مددجویان نیازمند صورت می گیرد و در این خصوص از ظرفیت‌های مختلف کارکنان ستادی و تلاش سایر امدادگران برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان بهره می‌گیریم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به تخریب بخش قابل توجهی از منازل مسکونی در این زلزله گفت: مسکن یکی از نیازهای فوری برای مردم این مناطق است از این رو کمیته امداد استان قزوین ساخت 200 مسکن را متعهد شده است که اعتبار آن از محل منابع داخلی کمیته امداد و کمک خیران تأمین می شود.

وی تأکید کرد: برنامه ریزی برای ساخت این واحدها در واحد تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در حال انجام است و عملیات ساخت با آماده شدن شرایط به سرعت آغاز خواهد شد.

مومنی افزود: هم اکنون دفاتر کمیته امداد در شهرهای مختلف آماده جمع آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان زلزله زده هستند، همچنین در تعامل با خیران و نیکوکاران مرتبط با امداد کمک‌های این عزیزان نیز برای مناطق زلزله زده جمع آوری می‌شود.

تاکنون یک میلیارد و 450 میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده
وی اضافه کرد: همکاری تمامی مراکز شهرستانی کمیته امداد تاکنون 12 محموله حامل کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

این مسئول گفت: این کمک‌ها شامل پنج کامیونت و هفت دستگاه نیسان بوده البته با توجه به استمرار عملیات جمع آوری کمک مردمی، ارسال کمک‌ها ادامه دارد که امیدواریم با دریافت کمک‌های بیشتر مردمی در عرصه خدمت رسانی به هموطنان زلزله زده گام جدی برداشته باشیم.

وی اعلام کرد: تاکنون یک میلیارد و 450 میلیون تومان کمک مردمی جمع اوری شده است که از این رقم بیش از 70 میلیون تومان نقدی و مابقی کالاهای ضروری مورد نیاز زلزله زدگان بوده است.

مدیرکل امداد استان قزوین اظهارکرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان را دارند همچنین شماره حساب 63273000 نزد بانک کشاورزی شعبه نواب و شماره حساب 0109799440005نزد بانک ملی ایران شعبه قزوین برای کمک‌های نقدی در نظرگرفته شده است.

وی یادآورشد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر روش‌های فوق از طریق دستگاه‌های خودپرداز، کمک‌های خود را به شماره کارت 6037991899645406 نزد بانک ملی شعبه قزوین واریز کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان