۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حریق منزل مسکونی در قزوین یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۲۶۸۵۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۳۰ ساعت: ۸:۸ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

حریق منزل مسکونی در قزوین یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش‌سوزي يک باب منزل مسکونی ویلایی در جاده امامزاده اباذر قزوین با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

حریق منزل مسکونی در قزوین یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
رضا امیری خسروبیگی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 17 و 18 دقيقه روز جمعه 26 آبان ماه سال جاري از آتش سوزي يک باب منزل مسکوني واقع در جاده امامزاده اباذر قزوین خبر داده شد.

وی افزود: با وقوع این حادثه بلافاصله نيروهاي اطفاء حريق از ايستگاه‌های باغ دبیر و پونک در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند آشپزخانه و یکی از اتاق‌های مجاور آن طعمه حریق شده و شعله‌هاي آتش به سرعت در حال گسترش و سرايت به ساير قسمت‌ها است.

رئيس ايستگاه شماره هفت آتش نشاني و خدمات ايمني قزوين با اشاره به شدت حريق بیان کرد: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل نسبت به ايمن سازي صحنه حادثه اقدام کرده و با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه آتش نشاني خود را به کانون حریق رسانده و با حداقل خسارت ممکن شعله هاي سرکش آتش را مهار و از بروز خسارات بيشتر جلوگيري کردند.

وي ادامه داد: نيروهاي عملياتي پس از تخليه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ايمن سازي محل، نسبت به تحويل محل حادثه به مالک اقدام نموده و به ماموريت خود پايان دادند.

خسروبیگی گفت: در اين حادثه یک نفر از ساکنین ساختمان دچار سوختگی از ناحیه دست و پا شد که جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه شد.



انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان