۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۲۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۶۸۵۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۹ ساعت: ۱۴:۳۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:

۲۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: ۲۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود، عنوان کرد: حماسه حضور و اقتدار بسیج با حضور پنج هزارنفر از اقشار مختلف بسیج؛ پنجم آذرماه در مسجدالنبی برگزار می‌شود.

۲۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سرهنگ بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در اظهار کرد: به فرموده امام راحل بسیج از صدر اسلام بوده است و مختص به انقلاب اسلامی نیست.

وی افزود: بسیج برای استفاده از همه امکانات در راستای مقابله با استکبار جهانی شکل گرفت؛ زیرا امریکا با داشتن منافع در کشورهای مختلف قصد نفوذ و به چنگ آوردن ایران اسلامی را دارد؛ بنابراین ما باید با همه قوا در برابر شیطان بزرگ ایستادگی کرده و انقلاب را به سراسر جهان صادر کنیم.

این فرمانده سپاه ابراز کرد: تمام برنامه‌های سپاه در راستای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و زمینه سازی ظهور انجام می‌گیرد و شعار محوری امسال این هفته "بسیج مظهر مردمسالاری دینی" است.

وی ادامه داد: طبق سنوات گذشته اولین هفته بسیج دیدار شورای فرماندهی ناحیه قزوین و سپاه با نماینده ولی فقیه در استان است و گلباران و غبارروبی مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را خواهیم داشت.

بهرامی با بیان اینکه 250 عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود، عنوان کرد: حماسه حضور و اقتدار بسیج با حضور پنج هزارنفر از اقشار مختلف بسیج؛ پنجم آذرماه در مسجدالنبی برگزار می‌شود که سخنران این مراسم سردار شاهرخی و امام جمعه قزوین است.

وی بیان کرد: میقات صالحین برنامه دیگر ما در هفته بسیج است که روز جمعه همه حلقه‌های نمونه صالحین در نمازجمعه شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین اضافه کرد: برگزاری نشست سواد رسانه ای با محوریت فضای مجازی و برنامه‌های ورزشی توسط بسیج ورزشکاران در این هفته خواهیم داشت.

وی با اشاره به حضور تعدادی از بسیجیان در راستای خدمات رسانی و امنیت در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: بازسازی روستاهای قره بلاغ و بابااسکندر در کرمانشاه و ساخت ۲۷۰واحد مسکونی به سپاه استان قزوین واگذار شده است که چند اکیپ عمرانی و پزشکی اعزام شده اند.

این مسئول خاطرنشان داد: امسال 6 سوله‌ صالحین به صورت تخصصی راه اندازی شده که در حوزه ورزش درمانی، رزمی و استعدادیابی درمانی است که از 2 ماه گذشته قابل استفاده است و پنج هزارنفر خواهر و برادر برای استفاده از این مجموعه‌ها ثبت نام کرده اند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان