۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ورود سامانه بارشی به قزوین/ هوا سردتر می‌شود
کد خبر: ۲۶۸۵۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۹ ساعت: ۱۱:۲۶ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی استان اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی به قزوین/ هوا سردتر می‌شود

کارشناس اداره هواشناسی استان گفت: به لحاظ دمایی در طی این مدت روند کاهش دما را پیش رو خواهیم داشت به طوریکه از پنجشنبه تا شنبه با شمالی شدن جریانات هوا کاهش دما محسوس خواهد بود.

ورود سامانه بارشی به قزوین/ هوا سردتر می‌شود
مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌هاي پیش یابی؛ از امروز(دوشنبه) تا پایان هفته منطقه تحت تأثیر یک سامانه بارشی قرار داشته که پیامد آن بارش متناوب باران گاهی رعدوبرق و وزش باد خواهد بود.

وی افزود: همچنین طی این مدت در پاره ای مناطق پدیده مه نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین اذعان کرد: به لحاظ دمایی در طی این مدت روند کاهش دما را پیش رو خواهیم داشت به طوریکه از پنجشنبه تا شنبه با شمالی شدن جریانات هوا کاهش دما محسوس خواهد بود.

وی افزود: امروز دوشنبه 29 آبان نیمه ابری بتدریج ابری اواخروقت در پاره ای مناطق بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد، سه شنبه 30 آبان ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی با رعدو برق و وزش باد لحظه ای شدید و چهارشنبه 1 آذر نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی با رعدو برق و وزش باد را شاهد خواهیم داشت.

بهروزی گفت: سردترین و گرمترین شهرهای استان قزوین طی 24 ساعت گذشته مربوط به بوئین زهرا، تاکستان و آبیک با دمای 2 درجه سلسیوس و گرمترین شهر مربوط به رازمیان با دمای 22 درجه سلسیوس بود.

وی در پایان ابراز کرد: دمای شهر قزوین در سردترین ساعات 4 درجه سلسیوس و در گرمترین ساعات 14 درجه سلسیوس بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان